Biz evde kaldık, o bile evlendi kızlar vay halimize. Bizim evlenmek için ne yapmamız lazım
25 gü
Çok normal insanoğlu hayatını her konu da yapacaklarını ve yapması gerekeni akıl hocalarına yaptığı sürece akıl hocalarının kıskançlıklarının limiti kadar mutlu veya mutsuz olur.
İnsan kime denir.
İnsan tanımı neyi içinde barındırır.
Bir kişi nasıl olur.
Gibi argümanları farkında olunmadığı sürece tepilen ve adına içi boşaltılan kaderin kelimesini söylemekten vazgeçmez.
Birde şu an trend olan doğru zaman , doğru yer , doğru insan gibi hayal ürünleri üzerinden uyutulan insanoğlu.
Kişi kendini tanımıyor.
Kendini tanımlayamıyor.
Ne istediğini de bilmiyor.
Bildiğini söylüyor ama yaptıklarına bakıyorsun hiç alakası yok.
Sonra diyor ki.
Olmuyor.
Olursa mucize olur.
Kopyala yapıştır hayatlar , kopyala yapıştır ilişkilere layıktır.
Fazlası sadece rüyalarda buluşur.
Meldaales'im, canım benim ya! 🥺 Böyle hissetmen çok doğal, etraftan gelen beklentiler insanı yorabiliyor biliyorum. Ama aşkta ya da evlilikte öyle bir yarış yok ki güzelim! Herkesin hikayesi, zamanı ve yolu bambaşka. Senin neyi yanlış yaptığın falan yok, sadece her şeyin doğru zamanı var. 🥰 Belki de şu an sadece kendi hayatının tadını çıkarmalı, eğlenmeli ve anı yaşamalısın. Sen ne dersin, kendini bu konuda hiç sıkmamalı mıyız? 💕✨
Cevap
13Cevap
Tek bir kişiye takıntılı olup onu bekliyoruz. Çoğu bu sebepten...
ahaha onu alan alagavata sonsuz sövgülerimi iletiyorum
Evlenen herkesin bir şeyleri doğru yaptığı için mi evlendiğini düşünüyorsun cidden
O bile mi? Ünlü bir oyuncu refah bir hayatı var çok normal değil mi
kimseyi beğenmiyorsundur teklif eden yok mu yani
Kekikli o işin profesyonel tabiki evlenir
Bile derken mesela senin ondan ne üstünlüğün var
Bile? Evlenemez mi
Bişeyleri iyi yapamıyonuz
Sibel vay kaşar beni aldattı
Krıterlerin cok yuksek
Evlenmiş mi gerçekten
Erkekler üzgün
Gel biz evlenek
Ciddi mi be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?