Sevgilime çok aşığım ama öyle böyle değil tapmak derecesine gelmesi normal mi?

Konuştuğunda bile o kadar etkileniyorum ki aptal gibi oluyorum resmen beynimdeki kan çekiliyor alt tarafa doğru akıyor
Sevgilime çok aşığım ama öyle böyle değil tapmak derecesine gelmesi normal mi?
Cevapla