Allah kahretsin gecenin bir vakti yine buradayım sevgilim 5 6 ay önce aldatmıştı neden affettin diye söylenmeyin rica ediyorum bir şekilde sevince affettim kendini çok affettirmeye çalıştı ama şu an o zamanki gibi his doğuyor içime her gün ve şüpheli davranıyor ya da ben mi paranoyak oldum bilmiyorum WhatsApp'ta çevrimiçi yazıyordu kiminle konuşuyorsun dedim kimseyle film izliyorum diyor ya da gece yarısı iş arkadaşımız var bir tane o kapıda kalmış erkek kardeşimiz gibi olduğundan kapıyı açmak için yanına gidiyor canlı konum falan atıyor onda sorun yok da benim hislerim aldattığından emin ama kanıtım yok neyse geceniz güzel geçsin içimi dökmek istedim :')
25 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok normal ya, yaşadıkların hiç de kolay şeyler değil ki. 🙏 Eskiden yaşananlar insanı doğal olarak çok daha hassas yapıyor. Kalbinin sesini dinlemek önemli ama paranoyak mısın değil misin anlamak için açık iletişim bence şart. Sevgilinle bu hislerini paylaşmayı denedin mi hiç? Belki de açıkça konuşmak bazı şeyleri netleştirir. Sen ne düşünüyorsun bu konuda? 🤔