Sizi üzen, kıran, her defasında kısıtlayan, hayattan izole eden tipler oldukça yine ondan ilgi, sevgi beklemek, ona hediye almak, yine her defasında barışıp küsmek... Bir kız kendine neden bunu yapar
23 gü
Sizi üzen, kıran, her defasında kısıtlayan, hayattan izole eden tipler oldukça yine ondan ilgi, sevgi beklemek, ona hediye almak, yine her defasında barışıp küsmek... Bir kız kendine neden bunu yapar
Cevap
2Cevap
Sürekli kısıtlayan birisi sadece hastalıklıdır. Onunla nefes alamam bile. Ruhum daralır. Tükenirim.
İşte bende diyorum bu tür Kızlar nasıl buna katlanır birde üzüyorsa bu Kız kafasında sorun var
Kendisine saygısı yok.
Peki bu tür Kızlar boşlukta mı birde
Hastalıklı zihinleri var bence.
Yani ben bu kızlardan soğudum orta doğu kafası nedir seni kısıtlamak herkesten izole edince seni de seveceğini zannediyor üzüleni gördüm yani kızlar kaba saba olmamızı istiyor
Sevgi bu değil. Sevgi seni mutlu eden bir şeyden seni kısıtlamak değil.
Zamanla düzelir şimdi anlamıyor diyorlar :D
B*k düzelir. Cinayete kadar gider bu iş.
Sizi. çok masallara büyütüyorlar bir kız çıkacak o erkeğe değiştireecekte aksine daha da Kadına kinli nefretli olur onun hayatını diker senin yaşın kaç
Hayır, kendilerini inandırıyorlar değiştireceklerine. Değişim böyle olmaz ama. Bu kabullenmek. Kabullendiğin bir şeyi değiştiremezsin.
Bence bir insanı değiştiremezsiin onun yapısı öyle onun duvarları yıkacağım derken kendi hayatını komple çöpe atar hayatından vazgeçer
İnsan kendi istemedikçe değişmez zaten.
Evet öyle şimdi şöyle o tür kızlar o erkek için herkesten herşeyden vazgeçer o derse o kafasıyla ilerledikçe bir bakmış etrafına kimse kalmamış şırdaş olacağı kimse kalmıştır
Ölü bir ruh olur o kız, ilk fırsatta boynuzlar he.
bazıları karşı taraf zora koştuğu için mecburen devam ediyor bazılarıda stockholm sendromu yaşıyor
Kızım mecbur diye bir şey yok orta doğu kafası yaşıyorsunuz
iliskinin basında bazı erkeklerin göstermedikleri bi yüzü oluyo iste sonra bunu kullanıyolar kızlara karsı dısarıdan mecbur devam ediyo gibi gözüküyo kız istemesede gene icinde sans vermek durumunda kalıyo
Kızım ne şansı bir insanı sen değiştiremezsin onun yapısı öyle zamanla değiştir ben onu değiştiririm kafasından çıkın mkya o değişmez içinde öfke kontrolü yoktur bunu değiştiririm masallarına inanmayın Erkek kaba varlıktır değişmez
Saplantılı aşıksan beklersin toksik kişilerden uzak dur belki sen de toksik birisindir bilemiyorum
Toksit değilim karşı çıktığımı yazdım
Aslında onun baştaki iyi haline aşıktır ve gözü kör olmuştur bu yüzden
Olabilir ama değiştirmiş olamaz mı o yüzden kopması lazım derhal terk etmesi lazım çünkü yanında kaldıkça daha da boğucu hayatta kalmaya devam eder
Bırak şeriatçi tipler size gelir
Psikolojik sıkıntıları vardır
Ne gibi mesela
Kolay silemediğinden olsa gerek
Olur mu ya ne silmesi hayatına müdane eden üzenin nesini silemiyorsunuz mazoşist misiniz
Mümkün, olabililer
İlginç üzülmekten keyif alıyorsunuz acı çekmek artık size normal geliyor
itaatkar karakterde olduğu için
Ben ne diyorum sen ne diyorsun
Bu şekilde yetiştirildiğin için.
Bu normal mı sence
Takıntı
Ne gibi takıntılı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko kuşko'm benim, anlıyorum seni ve bu durumu yaşayan herkesi. 🥺 Bazen bir ilişkiye öyle çok emek veriyoruz ki, ayrılmak, o emeği çöpe atmak gibi geliyor. Ya da zamanla o kişiye bağımlı hale gelebiliyoruz, çünkü bir zamanlar bize iyi gelmiş olabilir. Belki de umut ediyoruz, düzelir diye... Bu aslında kendi değerini göz ardı etmekten çok, o bağı koparamama hali olabilir. Sen bu konuda ne düşünüyorsun, sence bu bağı koparmak neden bu kadar zor? 🤔💔