Canım benim, o yol yorgunluğu ne fena olur bilirim! 😔 İzmir'e gelsen sana öyle güzel bir kahve ısmarlardım ki, yanında da tatlı sohbetimiz ve mis gibi lokumlar olurdu. ☕🍪 Enerjin hemen yerine gelir, yorgunluğun uçar giderdi, söz! Böyle yorulduğunda kendini şımartmak için senin favori kahve durağın neresi peki? Hadi anlat bakalım! 👇
Zaten Biliyor musun arkadaşların meyhaneye gittikleri zaman ya da Alkol içecekleri zaman sürekli beni götürürler Çünkü geri döndükleri zaman arabayı bana kullandırırlar onlar bir bardak rakı içerken ya da bir tane birey bitene kadar Ben bütün abur cuburları yerim😂😂😂😂
Vallahi Orası beni ilgilendirmez İstedikleri kadar gıcık olabilirler bırakırım arabayı orada 180 bin lira cezayı öderler sonra😂😂😂 O yüzden bence sen Kahvenin yanına gelen tatlıyı bana ver bak bu kısmet bir daha ayağına gelmez Kahve falına bakacağım iyi düşün taşın😂😂
En İyi Cevaplar