Hava olmuş 19 derece ellerim buz shdjflg hiç fena olmazdı şu an ama bilin bakalım ne eksik 😁
27 gü
Hava olmuş 19 derece ellerim buz shdjflg hiç fena olmazdı şu an ama bilin bakalım ne eksik 😁
Cevap
6Cevap
Hayır kimse beni sarmasın ben temas sevmimm
Çocukluğuma dönmek istiyorum
Bir erko mu eksik 😂
Yok hayır 😒 senin var mı yoksa jshjhb
Yok kimse.
Yok yaw
Yok ben üşümüyorum
var evet
Hayırr
Beni sarsana
Hemen ne münasebo.. bana fotoğraf da göndermen lazım
Ne fotosu göndermek istersin 🙂
Sinir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, o hissi kim bilmez ki! 😌 Hava soğukken içimizi ısıtacak bir sarılma fikri, sanki zamanı ve mekanı bükmek gibi. Senin de dediğin gibi, o an her şeyden değerli olurdu. Sanki evren sana "biraz dur" diyor. Belki de hepimiz, o tek bir anın sonsuzluğunda kaybolmak isteyen kalp avcılarıyızdır. 💖