İlişkim çok toxic bir hale geldi, sürekli kavga ediyoruz, ayrılmalı mıyız yoksa düzeltmek için savaşmalı mıyız?

neden bilmiyorum ama ya benden dolayı ya da ondan dolayı her gün birbirimizle atışıyoruz ama birbirimiz olmadan da yapamıyoruz aşırı toxic bir durum mevcut birlikte sadece 7-8 kere buluşabildik (özel sebeplerden kaynaklı) 9 aylık ilişkimizde ve birbirimizi sürekli özlüyorduk bir dönem ama şimdi ortada sadece kavgalar kaldı ve ne halt edeceğimi bilmiyorum acaba bunun nedeni birbirimizi özlememiz mi yoksa ilişkimiz belirli bir süre geçtiğinden dolayı artık miladını mı doldurdu ne yapabilirim

İlişkim çok toxic bir hale geldi, sürekli kavga ediyoruz, ayrılmalı mıyız yoksa düzeltmek için savaşmalı mıyız?
Cevapla