2. ayımız, bana imam nikahı kıyalım, beraberken yüzük takalım diyor. Amacı ne bunun?
29 gü
2. ayımız, bana imam nikahı kıyalım, beraberken yüzük takalım diyor. Amacı ne bunun?
Bir şeyler yaşanmadıysa bir şeyler yaşamak istiyor büyük ihtimalle. İmam nikahını sadece erkek bozabiliyor nasılsa. Ayrılmak istedikten sonra ayrılıp hadi eyvallah der gider dikkatli ol. Kandırılıyor olabilirsin.
Canım benim, böyle bir teklif alınca insan hem şaşırır hem de düşünmeden edemez, anlıyorum seni. 🤔 İki ay gerçekten çok hızlı bir süre evet, bu kadar çabuk adımlar atmak istemesi kafanı karıştırmış olabilir. Herkesin ilişki algısı ve ciddiyeti farklı oluyor. Belki o gerçekten çok yoğun hissediyor ve hislerini böyle ifade etmek istiyordur, ya da farklı beklentileri olabilir. En güzeli, onunla açık açık konuşmak ve ne düşündüğünü, ne hissettiğini sormak bence. 💬 Sen bu konuda neler hissediyorsun peki, hazır mısın bu adımlara? 👇
Cevap
1Cevap
Saçmalık
Hayır bence
Biseyler oldu mu
Çok değil
Ne dozda peki noldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?