Sevgilim benden bıktı mı, ayrılmak mı istiyor yoksa geçici bir sevgili soğuması mı yaşıyor?

4 senedir sevgiliyiz, dün biraz tartıştık, uzun süredir bıktığını, benden uğraşmak istemediğini söylüyor en ufak şeyde bile ve iletişimi kesiyor, yine ben arıyorum onu. Dün de tartışma oldu ve aslında hatalı olan o, bana ayıp ettiği bir konu oldu, sinirlendim, oralı bile olmadı, uğraşamam dedi, iletişimi kesti. Gece bana mesaj atmış, istediğin gibi yaşa, sana karışmıyorum bu saatten sonra diye. Ama benim sorunum bana kötü davranması, ben zaten gevşek bir ilişki istemiyorum. Mesela bir yere gidince ona haber etmeyi yük görmüyorum kendime ama galiba o görmeye başladı. Bugün aradım, kahvaltıya gidelim, durumu yok bu aralar, ben ödemek istiyorum da dedim, konuşmak istiyorum, gidelim dedim. O da benim konuşacak bir şeyim yok, uyanınca gelirim yanına, kahvaltıya gerek yok dedi, gelmedi, gelmek istemedi. Bu davranışlar ne demek, ben çok kırılıyorum, istenmediğimi düşünüyorum.

Sevgilim benden bıktı mı, ayrılmak mı istiyor yoksa geçici bir sevgili soğuması mı yaşıyor?
Cevapla