Biriyle konuşuyorum ama hiç bir şey hissetmiyorum, yakınlaşmak istiyor ne yapmalıyım?

Benim şimdiye dek hayatımda kimse olmadı. Şu an biriyle konuşuyorum ve yakınlaşmak istediğini söyledi. Ben daha önce kimseyle bir şey yaşamadım, evlenmeyi bekliyorum ama biraz yakınlaşmak yanlış olur mu, beni etkiler mi yoksa konuşmayı kesip önüme mi bakmalıyım bilemiyorum.

Biriyle konuşuyorum ama hiç bir şey hissetmiyorum, yakınlaşmak istiyor ne yapmalıyım?
Cevapla