Bi kere aşık oldum ve artık her erkek çirkin geliyor?

Sevgilim oldu, gördüğüm en yakışıklı erkekti ama gel gör ki artık biri çekici gelmiyor. Onu sevmiyorum ama hâlâ gözümde çok çekici gelen tek kişi. Bu durumdan nasıl kurtulacağım? Yeni birini tanımaya çalıştım ama hâlâ aklım onda olduğu için geri çekildim.
Bi kere aşık oldum ve artık her erkek çirkin geliyor?
Cevapla