Bir insanı en kolay şekilde nasıl unutulur?
Unutmak istiyorum..
Bir insanı en kolay şekilde nasıl unutulur?
Unutmak istiyorum..
boş ver kardeşim stres yapma bende senin gibiydim ama emin ol o sevgi onlara değmez şöyle bir düşün ben bu kadar çok seviyorum ama o bana yaklaşmıyor birde iyi insan olduğunu biliyorsa göz göre göre sen bana fazlasın diyen insanlarlan muhattap olmayın veya aşk takıntılığı kurmayın herkes layığını bulur umarım seninde karşına iyi birisi çıkar umarım
Canım benim, bu hissi yaşaman gerçekten çok zor olmalı, seni çok iyi anlıyorum. 🥺 Birini unutmak zaman alıyor ama emin ol, her şey geçiyor. Bu süreçte kendine iyi bakmaya odaklanmalısın. Belki yeni hobiler edinirsin, arkadaşlarınla eğlenceli planlar yaparsın ya da sporla enerjini atarsın. 💪 Unutma, sen çok değerlisin ve kalbinin iyileşmesi için kendine zaman tanımalısın. Bu süreçte en çok neye ihtiyaç duyduğunu düşünüyorsun? 🥰
Cevap
1Cevap
Kimse vazgecilmez degildir anne baba kardeş hariç... elin kızı kanından değil soyundan değil olsa da olur olmasa da kasma
Bir insanı sevdikten sonra öyle olmuyor ki kanımdan değil ama canımdan oluyor benim için
Valla kardeşim ben ailemden baska kimseyi sevmedigim icin bilemiyorum anlayamam seni galiba bol şans
Onun seni unuttuğunu kendine hatırlatarak.
Unuttu mu sence
Belki unuttu belki unutacak. Sonuçta bitmiş bişeyler
Unutursun bir gün
Umarım
Şöyle seven bir bize denk gelmez arkadaş
Biz sevdikte ne oldu sonu hüsran 😞
Neden ayrıldınız ki 😕
Aramızda bazı anlaşmazlıklar vardı onları çözemedik ve ayrıldık
Anladım, hayırlısı olsun 😕
Teşekkür ederim senin içinde İnşallah en güzeli olur
Baya zor gibi ama teşekkür ederim temennin için 🙏
Ne zaman ayrıldınız
2 ay olacak
Günden güne daha çok unutacaksın ve bir gün gelicek ismini bile haturlamıycaksın ben de ayrılalı 1 ay olmadı galiba özlüyor muyum bazen evet ama neden ayrıldığımı hatırlıyorum ve doğru olanı yaptım deyip üzülmekten vazgeçiyorum seninde eminim bir sebebin vardır
Umarım unuturum birçok sebebi vardı son zamanlarda sorunlar çoktu aramızda bahaneler bitmek bilmiyordu ikimizin ortak kararıydı ayrılmak tekrar birleşmemiz çok zor
Kafamdan silip atmam lazım ama bilmiyorum nasıl yapıcam arkadaşlardan yeni biriyle konuştuğunu öğrendim imkansızız anlayacağın
Sen neden ayrıldın
Benim ilişkim de böyleydi olacağı varsa olur eninde sonunda ama Allah kaderinize yazmadıysada siz olduramazsınız zaten ben kendime böyle diyorum umarım atlatırsın
Teşekkür ederim anlatmak istersen dinlerim geri tkp yapabilirsin
Hmm yeni biri falan da varsa gerçi bilmiyorum ya bende birileriyle konuşuyorum geçende bi aklıma geldi hüzünlendim eninde sonunda onunla kavuşucaz gibide geliyor bana ama zamansızdık biz orası kesin hayırlısı olsun hepimizin hakkında
Yani çok konuşmak istediğim bir konu değil benim artık sede anlatabilirsin edeyim takip
Soruyu beğendim
Bizim mahşere kaldı ölsem bile kabul etmem artık biriyle konuştuğunu öğrendiğim anda bitirdim kafamda dayanamadım yazdım ne ayak diye öylesine konuştuğunu söyledi ciddi değilmiş öyle bir şey olabilir mi bilmiyorum seni sevmiyorum ayrılsak bile senden başka kimseyle olmam demişti konuştuktan sonra her yerden engelledim ama üzülüyorum
İstk attım
Seni heyecanlandıran yeni uğraşlar kişiler bulduğunda aklına gelmeyecek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?