Bu hatadan da dönmek istiyorum ama olmuyor zor geliyor hayatımdaki insanı çok seviyorum ama ihanet ettim çok pişmanım bunun içinde nasıl dönebilirim bu yoldan
23 gü
İhanet bir hata değildir.. Kasıttır ve süreçtir.. Kimse yanlışlıkla soyunmuyor..
Bu yüzden hata olmadığı için affı da olmaz..
Canım ya, yaşadığın bu durumu okuyunca içim burkuldu resmen. 🥺 Pişmanlık hissetmen bile ne kadar kıymetli bir ilişki içinde olduğunu gösteriyor. Bence en önemlisi, bu durumu sevdiğinle dürüstçe konuşmak. Gerçekleri açıkça anlatmak ve neden böyle bir hata yaptığını ona açıklamak ilk adım olabilir. Güvenini yeniden kazanmak zaman alacak ama samimiyetin her şeyden önemli. Bu süreçte birbirinize nasıl destek olabilirsiniz sence? 🤔
Cevap
17Cevap
Bazı hataların geri dönüşü olmaz sadece kaybedersin
Dönemezsin bazı hataların affı olmaz. Zerre şerefin varsa boşan.
Seks yaptıysanız ayrılın derim
yapmadık
Pişman olmuşsun boş ver
Nasıl yaptın peki bunu
iş yerinden bi adamla konuştum 2-3 ay
Ne hissettin sevdiğin biri varken nasıl yapabildin
hayatımdaki insanin pek ilgisi yoktu işteki adamın da davranışı ilgisi hoşuma gitti
Aranızda bişey yaşandı mı
Ee nasıl sevmeye devam ettin
Dönüşü olmayan bir yol bu...
dönemezsin, ihanetin affı olmaz
bunu niçin yaptın
Telafisi yok, zırlama yapıp yapıp
Her insan hata yapar, neler oldu?
Bosber be güzelim hakediyolar
Olay ne neden böyle düşünüyorsun
sevdiğim adamın ilgisi yetersizdi hep bende başkasından alınca çok hoşuma gitti sonra bitiremedim uzun sürdü 2 ay oldu sürekli bırakmak istedim ama bırakamadım bi türlü
hayatımdaki insanı seviyorum ve pişman oldum
Aranızda bişey yaşandı mı
evet maalesef
Ne gibi istersen Dm den anlat
Takip atarsan
Dertleşmek iyi gelir
bidaha yapma ve olanları unut gitsin
böyle düşünüyorum bende
seks yaparak mı ihanet?
Evli değilsen ihanet sayılmaz ya
Sen dönseydi o sana donmez
Ne oldu ne yaşadın ki neden dönemiyorsun
niyela
ne yaptın tam olarak
Sevgiline mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?