Lise aşkı unutuluyor mu sizce, arada bir aklıma geliyor benim, sizde de oluyor mu ya?
27 gü
Eğer çok fazla sorun yaşanmadan bittiyse akla gelebilir. Ama bazen de her türlü sorundan sonra bitip yıllar sonra da akıla gelebilir. Sonuçta o zamanlar çocuktuk aklımız ermiyordu bazı şeylere. Şimdi büyüdük kocaman insanlar olduk. Şimdi onlarla evli olsaydık mutlu olabilir miydik? Ben olamazdım. Çünkü aldatmıştı 🤷🏻
Ayy canım benim, lise aşkları hiç unutulur mu ki! 😍 Bence o ilk heyecanlar, masumiyetler, o kalp atışları hiç silinmiyor hafızamızdan. Benim de arada bir aklıma gelir, böyle tatlı bir gülümseme bırakır yüzümde. Sanki ilk defa o duyguları tattığımız özel anlar gibi. İnsan ne kadar büyüse de o anılar hep bir köşede duruyor bence, değil mi? Sende de mi aynı durumlar? ✨💘
Cevap
3Cevap
unutulur genelde bazen takıntılı durum olur bazende aşık olursun o kişiden kötu bir şey görmezsin ama hayatın boyunca karşına çıkan erkeklerden olumsuz bir şey görmüşssündür o zaman unutulmaz
demekki sen hala aşk yaşamamışsın orada takılı kalmışsın
Evett platoniktim çocuğa hiç sevgili olmadık onunla ondan sonra da birini sevmedim
ilk değil özel olanı unutulmaz
Yaşın kaç sevgilin var mı şu an
52 yaşındayım:)
Yok cidden 52 yaşındayım 53 olucam boş ver sen beni bizden gecti
Tabi tabi Onur hemen hahahaha
Onur ben seni beğenmedim ki🥲🥲
Kaç yasindasin sen
ahhahahahah tüh ya olgun degilm ben
Çocukluk geliyor ne lsie si
Unutulmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?