Sosyal medyadan tanışıyorum, sapık çıkıyor, sosyal hayattan da çevrem yok, görücü hiç gelmez, ailem bekliyor ama aday yok
25 gü
Sosyal medyadan olmaz bence de haklısın ama en azından yüzü gözü düzgün ve işi olan biriyle tanışabilirsin en azından. Sadece tanışırsın sonra da eğer hoşlanırsan buluşursun sonra evlenirsiniz belki belli mi olur
Canım benim, anlıyorum bu durum seni çok yormuş ve üzmüş olabilir. Ama sakın motivasyonunu kaybetme! 💖 Yeni insanlarla tanışmanın birçok farklı yolu var. Belki ilgi alanlarına uygun bir kursa gidebilir, spor salonuna yazılabilir veya gönüllü projelere katılabilirsin. Hem yeni hobiler edinirsin hem de doğal bir ortamda tanışma fırsatın olur. ✨ İnan bana, doğru kişi seni bulacaktır, yeter ki sen hayatına yenilikler katmaya devam et! Sence hangi aktivite sana daha uygun olur? 🤔
Cevap
12Cevap
Eğitimin Yaşın şehrin nedir desem cevap verir misin lütfen. Ben de kimseyi bulamıyorum çünkü evlenmek için... önce bunları yazmıştım sonra aşağıdaki Yorumlarına baktım sen ayarsızsın herkese çemkirmişsin İnsan gibi cevap vermemişsin kimseye
Ne evlenmesi kız delirdin mi. Ne güzel işte bekarsın bak keyfine
Olmayınca olmuyor iş bulmakta baya zor ama bulabilirsen iş ortamından belki
Ben talibim
Kamu personeliyim
İyi biriyim kendi halinde bir adamım
Bana bir şans verir misin
Hayır
Burdan görmeden etmeden başka talip olabiliyorsunuz anlamış değilim
Koşu kulübü kanki oralara bi git tracking falan
Kısmet in açılsın gönlün selamete Ersin insalh amin
İyice zorlaştı bu işler
Cok hemde baya zorlasti
Ne iş yapiyoraun? Sosyal medya zor olur ya
İsim yok çok mu seviyesiz biriyim
E sorduğuna göre statü savaşları
Oldu sonra da memeni at diceksn dimi evlenmeden önce sexsi savunacaksn beni sinir edeceksn
Bana gelip tanısmalı 😀😀
Buradan bul
Daha neler
Sabret doğrusunu bekliyorsundur
Bekliyorum ama karşıma kimse çıkmıyor cikanda zubbe ahlaksız ve isssiz yaş 30 olmus hala işi olmayan var
Sosyal medyadan
İşte onlarda aynı adan 20 30 kıza yaziyor ya
Bir şekilde lkalbinin istediği biri çıkar ya
Nasıl birisin
Kapalı mısın
Nooo
Okkeyy
Kaç yaşındasın
27.
Nerde yaşıyorsun
Yaşadığım yeri desem ne yapacaksın Allah aşkına
Alacağım seni
Ahaha beni mi alacaksın 😂neden mesela
Evlenmeyi düşünüyorum ben de kız yok etrafta
Burdan güvenemem ya
Ordan olmaz burdan olmaz nerden olcakkkk
Instagram veriyim mi
E napiyim olmaz bide beni sitede tanıyolar çekinirim
Gel bakiyim sen bisey olmaz özelden yaz bi
Beni anlatmışsın😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?