3 yildir sevgilimle ayni sehirdeyiz ama ayda bir zor bulusuyoruz, bu iliski boyle yurur mu?

Arkadaşlar direkt konuya giriyorum 3 yıllık ilişkim var fakat son 2 yıldır sürekli kavga ettiğimiz bir konu var, buluşma konusu. Kız arkadaşımla aramda sadece 7 km var, çok yakınız ulaşım olarak fakat 1 ayda bir buluşuyoruz. Ailesi yüzünden hep bir problem var, bu hafta buluşalım diyorum bayram var, babam ceza verdi diyor, diğer hafta buluşalım diyorum köye gidiyoruz, diğer hafta geliyor buluşalım diyorum babam evde diyor. Erkek ortamı da yok, gerçekten bıktım bunaldım, böyle ilişki mi yürür?
3 yildir sevgilimle ayni sehirdeyiz ama ayda bir zor bulusuyoruz, bu iliski boyle yurur mu?
Cevapla