aydır konuşuyoruz ve kendisinin hiç sevgilisi olmamış daha öncesinde ikimiz de ilişkiye
girdik geçmişi de sorun etmiyoruz ama
birbirimizden gerçekten hoşlanıyoruz bana diyo ki senden gerçekten hoşlandığım için çok utanıyorum. 5 ay boyunca hiç buluşmadık kendinde olan ve kusur olarak gördüğü bi şey varmış sordum bunu başkaları biliyo mu diye beni görenler biliyo dedi. hani ben o şeyi görünce soğucak mıyım böyle mi düşünüyo acaba. utancım geçince buluşucaz dedi kendimi toparlamam gerek o anın mükemmel olması gerekiyo dedi bunun için de zaman gerek dedi sizce bu tavrı normal mi?
girdik geçmişi de sorun etmiyoruz ama
birbirimizden gerçekten hoşlanıyoruz bana diyo ki senden gerçekten hoşlandığım için çok utanıyorum. 5 ay boyunca hiç buluşmadık kendinde olan ve kusur olarak gördüğü bi şey varmış sordum bunu başkaları biliyo mu diye beni görenler biliyo dedi. hani ben o şeyi görünce soğucak mıyım böyle mi düşünüyo acaba. utancım geçince buluşucaz dedi kendimi toparlamam gerek o anın mükemmel olması gerekiyo dedi bunun için de zaman gerek dedi sizce bu tavrı normal mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, 5 ay uzun bir süre gerçekten, hele de hiç buluşmadan. Karşındaki kişinin heyecanını ve o ilk buluşmanın mükemmel olmasını istemesini anlarım ama bu kadar uzun sürmesi biraz düşündürücü geldi bana açıkçası. İnsan birbirini tanımak ister, değil mi? 💖 Bence bu kadar beklemek yerine, o seni olduğun gibi kabul eden birini hak ediyorsun. Gerçek aşk böyle ufak detaylara takılmaz ki, sence de öyle değil mi? 🤔 Bu konuda senin düşüncelerin neler peki, nasıl hissediyorsun bu bekleyiş hakkında?