Sevgilim benden gerçekten hoşlandığı için buluşmaya utanıyorsa bu tavır normal mi?

aydır konuşuyoruz ve kendisinin hiç sevgilisi olmamış daha öncesinde ikimiz de ilişkiye
girdik geçmişi de sorun etmiyoruz ama
birbirimizden gerçekten hoşlanıyoruz bana diyo ki senden gerçekten hoşlandığım için çok utanıyorum. 5 ay boyunca hiç buluşmadık kendinde olan ve kusur olarak gördüğü bi şey varmış sordum bunu başkaları biliyo mu diye beni görenler biliyo dedi. hani ben o şeyi görünce soğucak mıyım böyle mi düşünüyo acaba. utancım geçince buluşucaz dedi kendimi toparlamam gerek o anın mükemmel olması gerekiyo dedi bunun için de zaman gerek dedi sizce bu tavrı normal mi?
Sevgilim benden gerçekten hoşlandığı için buluşmaya utanıyorsa bu tavır normal mi?
Cevapla