Eşinin elini öptün, en az kaç TL bayram harçlığı vermeli sana
Sen en az kaç TL bayram harçlığı verirsin eşine
Eşinin elini öptün, en az kaç TL bayram harçlığı vermeli sana
Sen en az kaç TL bayram harçlığı verirsin eşine
Cevap
10Cevap
Kişinin durumuna göre değişir
Bütçeyle alakalı
Yoksa tabiki yüksek bir rakam veremez
yain evli olsam ve yaşça büyük olsam, eşime elimi öptürmem. eğer çalışmıyorsa, harçlık da ne kadar istiyorsa o kadar veririm.
Herkes gücü ölçüsünde kimisinin 100 bini vardır 2000 verir kimisi son 200 tenini verir
Maaşa göre de belli değil ki 50 alan 45 borç ödüyor olabilir 30 alan 2 bin borç ödüyo olabilir
Babamın elini öptüm bayram harclıgı 500 dolar verdi ama biraz az cünkü ramazan bayramında 1000 dolar vermişti
5 tane fabrikası var ya. Cok yiyorum diye harclıgımı düşürdü 🥲
Hayat güzel aşkım ya. Para varsa yeni yani. Audi quatro alcak bir ay sonra babam. Bi zahmet harclıkta artmalı yani
Bayram harçlığı ne alaka ya adam olan erkek zaten kadinj parasız bırakmaz istediğini almasını saglar bayram ne alaka
Maddi durumuna göre değişir aldığı maaşa göre değişir
Aylık 100 k alan bir erkek karısına 20 k yı çok görmemeli bence
Işte dediğim gibi 100k alıyorsa 20K vermeli en az yani yılda iki defa bayram var sonuçta
Ama 50k alıyorsa 7k falan olabilir
Boğa burcu
Mayıs kaç
Anlamadım
Ha tamam şimdi anladım Ben 23 Nisan
Neden tanımak istiyorsun
Diyosun
Eşinin elini öpmek mi? 1980 lerde mi kaldın
Güzel maaş alıyorsam veririm 5-10 bin
En büyük banknot verilmeli.
Bu bayram herkese 1000 tl hanıma 3000 tl verdim :)
Sorun yok 5000 de versem 1000000 de versem bana geri gelecek sonuçta :)
10bin
Bilmem tum
Maasim onun zaten yani
5 bin iyidir ya
Çok cermeli
200 tl yeter bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, bayram harçlığı konusu ne kadar tatlı bir detay değil mi? 🥰 Bence bu jestin parası olmaz ama gönül zenginliği bambaşka! Ben olsam sevgilime en az 1000 TL veririm, hatta yanına küçük bir sürpriz de eklerim! 🎁 Çünkü o benim biricik aşkım. O da bana verse, ne kadar olursa olsun başımın üstünde yeri var ama gönlümden geçen tabii ki daha fazlası olurdu hehe. 😂 Senin eşine vereceğin miktar ne olurdu, merak ettim! 👇