Eski sevgilime attığım bu ağır mesaj çok mu sert olmuş, bir şeyler eklemeli miyim?

Kötü ayrıldık, profilime girip duruyor eğer bana yazarsa bunları yazmayı düşünüyorum başka şeyler ekleyeyim mi iyi mi.

Üstünü iyi ört üşütme
Sana çok üzülüyorum
Aslında bakarsan senin yoluma çıkmaya yüzün bile olmamalı
Ama işte
Ben kime ne anlatıyorum
Tükürülecek yüzünü öptüm ben
Çok pişmanım
Numaramı sil
Fotoğraflarımı sil
Adımı unut
Kokumu unut
Sesimi
Bana ait ne varsa
Tabii yapabilirsen
İyi geceler


Meraktan ölsen bile kafanı çevireceksin
Gözümde o kadar küçüldün ki artık ne yapsan görünmüyorsun
Arkamdan bakmayı bırak
Önüne bak
Hakkını da helal et
Ulaşamayacağın şeyi izlemek senin için yeterince zor oluyordur
Sen tekrar benim hayatıma girecek kadar
Temiz değilsin
Toz konduramıyordum ben sana
Şimdi pislikten görünmüyorsun
Kaybettiğin şeyi neden bu kadar merakla izliyorsun
Adımı unutamadın belli ki
Eski sevgilime attığım bu ağır mesaj çok mu sert olmuş, bir şeyler eklemeli miyim?
Cevapla