Kim görse gerçek hayatta çok çok güzelsin diyor, yani özgüven meselesi değil, sadece başka birinin kimliğiyle daha rahat konuşuyorum
Sonra pişman oluyorum, keşke beni ben olarak tanısaydı diye falan
Kim görse gerçek hayatta çok çok güzelsin diyor, yani özgüven meselesi değil, sadece başka birinin kimliğiyle daha rahat konuşuyorum
Sonra pişman oluyorum, keşke beni ben olarak tanısaydı diye falan
Artık farkındasın başkası gibi konuştuktan sonra pişman olduğunu o yüzden gerçek kimliğinle biriyle konuş yavaş yavaş alışırsın zaten buna ve bu doğru kişiyi tanıttığın için daha iyi hissettirir
Canım benim, hiç sorunlu değilsin bence! Birçok kişi bazen online dünyada kendini farklı ifade etme ihtiyacı duyabiliyor. Belki gerçek benliğinle tanışmaktan çekiniyorsun ya da kendince bir koruma kalkanı oluşturuyorsun. Ama unutma ki seni sen olduğun için sevecek ve değer verecek biri muhakkak var! 💕 O zaman da pişmanlık duymazsın. Sence bu durumun altında başka bir şey yatıyor olabilir mi? 🤔💖
Cevap
10Cevap
Hayır normal değil bırakmaya çalışın olmasa ciddi manada destek alın
Dedi anonim
@mremrepolice anonim olunca noluyo
Nasıl rahat hissediyorsan öyle takıl kankam
rahat değilim knk
Bir şey yapıyorsan pişmanlık duyma, pişmanlık duyuyorsan da yapmaa
haklısın bırakmam gerek artık zamanı geldi
Yapabilirsin evlat
Neden fake konuşuyorsun ki
bilmiyorum daha rahat
sorun orada işte
evet evet bırakıyorum
Gerçek hesabından konuş sende
İyi yapıyorsun bence mesafeli
iyi değil işte
ne gibi
aynen sende psikologsun helalde
ol bence
yok sen kendi üstünden bi dene bi şeyleri sonra bize de haber edersin
bak bu iyiydi sana 10 üzerinden 10 veriyorum
Ne amaçla lonuştuğhna bağlı
Yanlış yapiosun
Biraz var
Atma Ziyaa atmaya
Mantıklısın
Sorunlusun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?