Erkeklerle hep fake hesaptan konuşuyorum, sorunlu muyum?

Kim görse gerçek hayatta çok çok güzelsin diyor, yani özgüven meselesi değil, sadece başka birinin kimliğiyle daha rahat konuşuyorum

Sonra pişman oluyorum, keşke beni ben olarak tanısaydı diye falan

Erkeklerle hep fake hesaptan konuşuyorum, sorunlu muyum?
Cevapla