Nasıl psikologsun demeyin lütfen, bunu insani yönden soruyorum. Neden kimse benle olmak istemiyor?

Arkadaşlar ben psikologum ve sosyal medyada da aktif paylaşımlar yapıyorum. Düzenli spor yapıyorum, tek başıma geziyorum, aktivitelere katılıyorum. Bence güzelim de 😁 Gerçek hayatta asgari ücrete yakın bir maaşla bir kurumda kurum psikoloğu olarak çalışıyorum ama kimse aldığım maaşı bilmediği için iyi kazanıyorum sanıyorlar😄 Herkes beni güçlü çalışkan zeki psikolog olarak tanıyor.
Ama aşk hayatım yok. Her arkadaşıma sürekli erkek yazıyor bende tık yok ya, hikayeme kalp koyan erkek bile yok. Çevremde bana ilgi duyan bir tane bile erkek yok ve bu beni üzüyor. Bunu insani bir yönden soruyorum, nasıl psikologsun demeyin lütfen.

Nasıl psikologsun demeyin lütfen, bunu insani yönden soruyorum. Neden kimse benle olmak istemiyor?
Cevapla