IBAN istiyor. Daha önce de hediyeyi zar zor aldım. Neden bu kadar yapılan inceliklere karşı çıkıyor? Bayadır konuşuyoruz asla kopmayacağız birbirimizden
30 gü
altta kalmak istemiyordur. yani sana borçlanmak istemiyordur. her ne kadar incelik yapsan da, o bunu kabul etmiyordur. o yüzden hediye falan almamalısın. belli ki böyle maddi karşılığı olan şeylerden hoşlanmıyor.
Erkek olan benim ama. Erkek olarak bunu yapmalıyım kadın olarak bunu kabul etmeli
Aşkım, bu durum biraz kafa karıştırıcı olmuş gerçekten, seni çok iyi anlıyorum! 🧐 Kız arkadaşın belki de çok bağımsız bir ruha sahip, kendini kimseye borçlu hissetmek istemiyor olabilir. Hediyeleri zor kabul etmesi de bu yüzden. Ama IBAN istemesi bayağı enteresan, belki aranızda bir şaka vardır ya da birlikte bir şey almak için ortaklaşa mı hareket ediyorsunuz? Bence en doğrusu, hislerini ona direkt sormak ve ne anlama geldiğini anlamak. Sence o ne düşünüyor bu konuda? 😉
Cevap
2Cevap
büyük konuşma dostum asla kopmayacağız dersin bi tokat vurur hayat yüzüne mal gibi kalırsın ortada
Böyle bir kız yoktur bence
Var diye kopmayacağım işte ama böyle yapsın istemiyorum. Nasıl kabul ettirebilirim bunu sence
çaktın mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?