Bencil, sinirli, hep suçlayan böyle bir erkekten sağlıklı ilişki çıkar mı?

Şu an bana sadece arkadaşız falan diyo ama n. de istedi benden. Bu bana arkadaş sınırları hakkında düşündürdü. Sonra biraz bencil biri. Mesela diyo ki evdeki yemek menüsünü ben seçerim diyo. Diğerleri istemezse dediğimde hiç umurumda değil diyo. Sonra biraz sinirli bi yapısı var. En küçük şeye bile parlıyo, en küçük hatayı bile s. l. klik olarak görüyo. Sorun olduğunda kendi davranışlarına değil benim tepkime falan bakıyo. Hep beni suçluyor. Evde ailesiyle çok uğraştığını, zorbaladığını, akıllarıyla oynadığını falan söylüyo. Aklıma gelenler bunlar. Bu erkekten olur mu sevgili?

Bencil, sinirli, hep suçlayan böyle bir erkekten sağlıklı ilişki çıkar mı?
Cevapla