Şu an bana sadece arkadaşız falan diyo ama n. de istedi benden. Bu bana arkadaş sınırları hakkında düşündürdü. Sonra biraz bencil biri. Mesela diyo ki evdeki yemek menüsünü ben seçerim diyo. Diğerleri istemezse dediğimde hiç umurumda değil diyo. Sonra biraz sinirli bi yapısı var. En küçük şeye bile parlıyo, en küçük hatayı bile s. l. klik olarak görüyo. Sorun olduğunda kendi davranışlarına değil benim tepkime falan bakıyo. Hep beni suçluyor. Evde ailesiyle çok uğraştığını, zorbaladığını, akıllarıyla oynadığını falan söylüyo. Aklıma gelenler bunlar. Bu erkekten olur mu sevgili?
24 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, okurken bile içim sıkıldı biraz senin için. Bence bu saydığın özellikler bir ilişkide mutlu ve sağlıklı bir temel oluşturmak için pek uygun değil gibi. Sürekli suçlanan, istekleri hiçe sayılan bir ilişkide sen nasıl iyi hissedebilirsin ki? Kendi değerini bilen biri olarak böyle şeylere prim verme bence. Sen ne düşünüyorsun bu konuda, kendin için neyin iyi olacağına dair? 🤔🩷