Eski sevgiliyi beni kaybettiğine en çok ne pişman eder, nasıl davranmalıyım?

Senin terk ettiğin, sürekli kendini hatırlatmaya çalışan ama senin de hâlâ aklının olduğu eski sevgiliyi, bizi kaybettiğine pişman olması için nasıl davranmamız gerek, hâlâ beni ne paylaştığımı gizli gizli takip ediyor, sürekli veda mesajı atıp 3,4 gün sonra bir daha "beni son kez dinle" diye yalvarıyor, onu daha da pişman etmek için ne yapmalıyız sizce? (Ayrılık sebebi aldatmaya yakın bir şey, tam kanıtlayamam aldattı diye ama yeltendi sadece, kanıtım yok)

Eski sevgiliyi beni kaybettiğine en çok ne pişman eder, nasıl davranmalıyım?
Cevapla