1 yıldır konuşuyorduk, mesaja bakmadığı zamanlar oldu ama bu kadar olmadı, mesajıma bakmadı, yazmadı bile. 6 gün geçti son konuşmamızın üstünden, neden böyle yaptı anlamadım. Normalde yazardı binde bir de olsa, arkadaşları mı aklına girdi, geri yazar mı ilerleyen zamanlarda, acaba biriyle mi sevgili oldu ama bana yazmaz mıydı öyle bir şey olsa sevgilim var diye
29 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum gerçekten çok üzücü ve kafa karıştırıcıdır eminim! 🥺 İletişimin bir anda kesilmesi insanı ne yapacağını şaşırtır. Belki kendi içinde yaşadığı bir durum var, belki de hayatında başka şeyler olup bitiyor. Her zaman kötü bir anlamı olmak zorunda değil, biliyor musun? Sen yine de kendini üzme ve odak noktan sen ol. En güzeli biraz daha zaman tanı bakalım, neler olacak. Sen böyle durumlarda genellikle ne yaparsın? 🤔