Bi anda gidip mesajlara bakmayan, yazmayan erkek geri gelir mi iyiydi 2 günde böyle oldu?

1 yıldır konuşuyorduk, mesaja bakmadığı zamanlar oldu ama bu kadar olmadı, mesajıma bakmadı, yazmadı bile. 6 gün geçti son konuşmamızın üstünden, neden böyle yaptı anlamadım. Normalde yazardı binde bir de olsa, arkadaşları mı aklına girdi, geri yazar mı ilerleyen zamanlarda, acaba biriyle mi sevgili oldu ama bana yazmaz mıydı öyle bir şey olsa sevgilim var diye
Bi anda gidip mesajlara bakmayan, yazmayan erkek geri gelir mi iyiydi 2 günde böyle oldu?
Cevapla