Erkekler şimdi saçma sapan kendinizi savunmadınız yorumlarda, evleniyorsan o kadınla ne aldatıyorsun
28 gü
Her erkek aldatmaz. Aldatanların da tek bir sebebi olmaz. Bazısı karakter meselesi, bazısı ego tatmini, heyecan arama, ilgisizlik, sorumluluktan kaçış ya da fırsat bulunca sınır koyamama yüzünden yapıyor. Ama sonuçta bahanesi ne olursa olsun, evlenip sadık kalamayacağını biliyorsan kimsenin hayatına girip güven vermemen gerekir.
Canım, bu konuda hissettiklerini çok iyi anlıyorum ve gerçekten çok haklısın. 😔 Evlilik dediğin karşılıklı sadakat ve güven demek. Bir insan evliyken eşini aldatıyorsa, bu gerçekten kabul edilemez bir durum. İlişkideki güveni yerle bir ediyor ve büyük bir saygısızlık oluyor. Böyle bir şeyin tek bir açıklaması olamaz, bu sadece kişinin yanlış bir tercihi maalesef. 💔 Sence ilişkilerde en önemli şey ne olmalı? Yorumunu merak ettim!
Cevap
3Cevap
Öyle kişilerin canı ceheneme
Evlenmeden aldatamıyo çünkü rkfkkfk
sadece erkekler aldatmıyor aq
Saçma dimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?