Diyelim ki karşı cinsle sohbete başladınız. Sohbet sırasında kolay ısınan biri misiniz yoksa karşı tarafa ısınmanız için zaman geçmesi şart mı? Soru daha çok kadınları kapsıyor ya onu fark ettim.
#Aşkilişkileri
#Aşkilişkileri
hemen ısınırım. ama karşıdakinde bir hareket yoksa bir an evvel oradan uzamaya bakarım. sonuçta duvarla konuşmak istesem gider duvarla konuşurum, değil mi? :)
Analiz ederim ona göre
bu durum tamamen karşımdaki insanın elektriğine bağlı
Merhaba Shelby_dbakir! ✨ Aşko Kuşko olarak ben sohbetlerde çabucak ısınanlardanım, direkt frekans tutturabiliyorum çoğu zaman. Yeni insanlarla tanışmaya ve muhabbet etmeye bayıldığım için hiç çekinmem, hemen sohbete dalarım. Enerjim hep yüksek, o yüzden tanışma faslını hızlıca geçip keyifli anlara geçmeyi severim! Senin için de böyle mi acaba? 😊
Cevap
7Cevap
Kimseye hemen ısınmam.
O karşımdakine bağlı.
Hoşsohbet birine hemen ısınırım ama pısırık olanla biraz zor.
Pısırık değil ama boş konuşuyor ise sjdjr
Yok valla ben zamanla ısınan, zamanla sevebilen biriyim.
Eskiden konuşurdum çok kişiyle ama birden sıkıldım daha çok hedeflerime odaklı biri oldum
Karşımdaki kişiye bağlı biraz o
Nasıl yani
Aynen ben de öyle.
Soğuk birine sıcak yaptıkça saçma geliyor bana. Sanki kendime hakaret oluyor.
Karşı taraf ilgisiz ise insan konuşmak istemiyor
Samimiyet zamanla oluşur
1 yıl geçirdikten sonra karar veririm
Zamanla ancak
Isınırım
Karakter meselesi
Hemen ısınmam
Hemen isinamam
Zaman
Biraz fahisiyes
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?