Ailesine değil akrabalarına ailesinden çok sevgi görmemiş ve sevgiyi akrabalarında aramış gibime geliyor, çevresi hep İstanbul'da ve etrafında, bence onun da etkisi var tabi. Sürekli akrabalarına gitmek istiyor, beni de götürmek istiyor tabi. Dün bayramlaşmak için gittim babaannesine, herkes oradaydı, sıkıldım hep yaşlılar. Bu da kalmak istemiyor, sonra başka akrabalarını göremedi, onlar tatilde, onları da gelince görmek gerekiyor, ihmal edilmez diyor. Mesela benimle dışarı çıkmaktansa akrabaları ile olmayı tercih eder bence. Geçen gezmeye gittik, diyor ki bir akrabası var, bizim motorumuz var onların da varmış, keşke onlar da gelseydi diyor, 4'lü güzel olurdu, biz 2 kişi gittik daha güzel. Öyle fikirler bile uymuyor ya dedim, kalbi çok güzel ama bu akraba sevdası. Dün eve gelecektim, ben taksiyle gideyim dedim, dayısı "Biz seni bırakırız." dedi, sonra amcası dedi. Ben bundan bekliyorum ki "Ben seni bırakayım." demesini, o da o tarafa doğru gidecek bir akrabasına. Ben bunun huyunu biliyorum, en iyisi ben bırakayım dedi. Bir sürü kavga ettim, insan "Ben bırakacağım sağ olun." der geçer, yok. Ben ne yapacağım ya?
Ona göre herkes çok iyi, kimse kötü değil, hayat toz pembe, darbe yese bile anlamıyor
Ona göre herkes çok iyi, kimse kötü değil, hayat toz pembe, darbe yese bile anlamıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer