Evlilik imza atmak değildir. Hayat paylaşmaktır. İki kişinin sırt sırta verip hayata karşı savaşmasıdır. Evlenince zaman içinde maskeler düşer, gerçekler ortaya çıkar. Sen gerçeğini bulursan o iş zaten evliliğe gider. 24 ünde evlendim, şimdi bekarım, bakalım gerçeğini bulursam tekrar evlenebilirim.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canım ya, öyle olur bazen hayat sürprizlerle dolu işte! 😂 Ben de hep 28 gibi hayal ederdim, daha önümde yıllar var gerçi ama şimdi 23'üm, sevgilimle her şey süper gidiyor, bakalım evren bize ne zaman diyecek! 💖 Hiç acelem yok ama aşkın getireceği her şeye açığım! Senin evlilik hayallerin şimdi nasıl peki, hiç değişti mi? 🥰
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 25 güEvlenmem ben.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 338 cevap paylaştı. 20 li yaşların başında evlenirim diye düşünüyordum hatta 18 de bile evlenebilirdim ama bekarım.
111 Yorumla
Soran25 güAaa. Üzdü 🥲
Soran25 güO halde çok iyi 🥳
Soran25 güÇok taktığımdan değil. Ama düşününce tahminimde yanılmış olmak kötü :)
Soran24 güŞey pardon 🤭✋
Soran24 güİyi gecelerrrr 😴
Bende elimden geldiğince erken evlenmek isterdim. kaldık artık :) Bir hanım efendiyi sevdik oda olmadı. Şimdi öyle takılıyoruz işte :)
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 348 cevap paylaştı.
25 gü20 ve 22 harici düşünmedim artık 25 olduğum için benden geçti dbdbdbb
12 Yorumla
Soran25 güYok artık ya niye geçsin 😀
- 25 gü
Tam yaşların
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
25 güBn de öyle zannederdim 26 27 de evli oluruz hayat plana göre işlemez ama
20 Yorumla 25 diye düşünüyorum ama bilemiyorum belkide daha fazla olur
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
24 gü30 olmadan bir şeyler olur diyordum da onu da istemiyorum artık
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
25 güHiç düşünmedim ve kararım aynı şekilde devam ediyor
00 Yorumla
25 güSeninki 36 da olur belki bir kaç yıl sapma ile
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
23 gü30 da evli olurum ben kriterleri de minimuma indirdim zaten
Açgözlü olmamak lazım00 Yorumla
25 güSeninki baya hayal kırıklığı olmuş 😅😅😅
12 Yorumla
Soran25 güVe olmaya devam ediyor 😁
- 25 gü
Valla ne diyeceğimi bilmiyorum az daha dayan kutsal bakire olacaksın 😅😅😅
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Evlenmeyi uzun zamandır düşünmüyorum önümüzde ki uzun zamanlarda da düşünmeyi planlamıyorum
02 Yorumla
Soran25 güDüşünmeyi planlamıyorsan çok iyi ya olay bitmiştir sjsjs
Gizli Üye(30-35)25 gü40 a kadar evlenmezsen ben seni alırım olur mu
011 Yorumla
Soran25 güNeden 😀
Cevap sahibi25 güEvde kalmana gönlüm razi gelmez. Bide artik yeteri kadar olgun olmus olursun. Cocuk büyütmekle uğraşamam hazir paket olgunlaşmış bir eş mis gibi olur
Soran25 güSağol ya
Cevap sahibi25 güE durustce söyledim. Kötü bir şey mi dedim
Soran25 güYoo asla.
Cevap sahibi25 güBen olsam kimmiş bu babayiğit der en azından bir merabalaşırdım 😊
Soran25 güYiğidin malı meydandadır diye bir söz vardı ama şu an buraya uygun mu tam emin değilim 😁
Cevap sahibi25 güYok o baska bir sey. Onu 40 yasina kadar evlenmezsen eger söylersin 😂 simdi yiğidin yüreği diyelim
Cevap sahibi25 güCevap bekliyoruz burada dimiii
Soran25 güMisafir geldi ya bayramya hani 😀
Cevap sahibi25 güBu saatte gelmesinler. Görücü değildir inşallah. Daha yeni seni alıcam dedim
Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı. 25 gibi gideriz diyorduk 32 olduk hala hayvan terli
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)24 güİyi işte bir erkeğin daha ocağı kurtuldu
Evde kalmaya devam et lütfen00 Yorumla
24 gü24 hadi 25 derdim. 26 yım 27 ye girmeme az kaldı. Vardı hayatımda birisi ama bitti. Şu anda da kimse yok kısmet artık kaçta evleneceğim 😂😂
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Tahminim yok ya ama merak etmiyor da değilim 😂
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s 24 güEvlenmem diye düşünüyordum 28 de evlendim
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
24 güTutmadi valla maksimum 27 diyordum😀
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
25 güHiç diyor dum
2 sene içinde inş10 Yorumla
25 güDalga geçmek gibi olmasında sen gezmeye alışmışsın gez sürekli artık
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
25 gü36 yı bulur senin :)
13 Yorumla
Soran25 güBilemiyorum o bile şüpheli :)
- 25 gü
:)
Hadi bakalım..
- 25 gü
Kulağıma söyle adını :)
Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Evlenip boşandın mı ya da nişan attın mı
06 Yorumla
Soran25 güTık yok derken hiçbiri olmadı anlamında
Soran25 güSevgilimsi şeyler oldu bir iki shsjsh
Soran25 güOlabiler
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
25 güİleri görüşlülük desen var😂😂
01 Yorumla
Soran25 güAhahaha 😅
23 gü25 diyordum 30 olduk dndnn bisey yok
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 780 cevap paylaştı.
24 güevlenmem diyordum halen ölee ejejrj
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
24 güBende 33 oldum tık yok
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Konuştuğun biri yok mu?
00 YorumlaHiçbirzaman diye düsünuyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Evdeki hesap her zaman çarşıya uymuyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
25 gü27 de evlendim, şimdi senle aynı yaştayız
00 Yorumla
25 güSevgilim bile yok ki ne evliliği :(
00 Yorumla
25 güBen de 27-28 diyordum ama yas 37 oldu
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ömür boyu tabikii
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. 31 dan sonra dedim tuttu
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bende 34 um 0 evlilik
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
25 güBen 30 diyordum hala bekar 😅
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
25 güVay vah büyük sıkıntı 😬
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)25 gü28im inşallah 30u bulmaz
119 Yorumla- 25 gü
Böyle inslalah diye. Biri iki sene kalmış zaten.. sen 30 u geçersin 🫣
Cevap sahibi25 gü@Cebeufuk yoo atanmama baskısı daha çok yoruyor ne zaman işe başlayacan derdi
Cevap sahibi25 gü@nightman35 hayırlısı mesleğime kavuşayim Allah gönlüme göre eş verir
- 25 gü
Allah hakkınızda hayırlısını versin 🙏
Cevap sahibi25 gü@Cebeufuk evet
Cevap sahibi25 gü@nightman35 hepimizin inşallah kalbine göre versin
- 25 gü
Devam mücadeleye
Cevap sahibi25 gü@Arsenikkkk yhhhaahhaha gerek yok
- 25 gü
Yapma kral devam.. evlenince atanirsin varsa niyetin evlen
Cevap sahibi25 gü@Arsenikkkk aday yok
- 25 gü
Çalışıyor musun. yok mu kimse
Cevap sahibi25 gü@Arsenikkkk sınava hazırlanıyorum
- 25 gü
Branş ne ogretmenim. Yaparsın sen
Soran25 güArkadaşlarım siz sohbete devam edecekseniz farklı bir yerden mi devam etseniz 😇
Cevap sahibi25 güK. b iyi bayramlar
Cevap sahibi25 gü@Arsenikkkk bence de yeter rahatsız etmeyelim milleti
- 25 gü
Kusura bakmayın. :) iyi bayramlar
Ogretmenim istersen yaz. İyi aksamlar
Gizli Üye(30-35)25 güNeden o yaşa kaldın yanlış anlamazsan
016 Yorumla
Soran25 güYa aslında belli bir sebebi yok. Yani yıllar nasıl geçti ne ara 34 oldum onu da bilmiyorum açıkçası
Cevap sahibi25 güGüzel misin peki 🥹
Soran25 güBence evet :)
Cevap sahibi25 güBenimde yaş geçti mesela çevremde ama nasip olmadı mı olmuyor ondan soruyorum erkek neysede kızı hemen kaparlar
Cevap sahibi25 güBende 35
Soran25 güBeni kapamadılar 😁
Cevap sahibi25 güHata etmişler 😊
Cevap sahibi25 güYaş geçti mi kötü hissediyor insan bak bayram geldi herkes elinde sevdiği geziyor 🥹
Cevap sahibi25 güDeğil mi
Soran25 güAma sevdiğimiz olsa evlenirdik zaten yok ne yapalım 🥴
Cevap sahibi25 güNasip diyelim 😎😕
Cevap sahibi25 güÇalışıyor musun ev de misin yani aktif sosyallik mi yok merak ettim yanlış anlama konu konuyu açar ya görücü vs geldi mi..
Ben mesela çok sosyal değilim ama asosyal de değilim seçiciyim şahsen laf olsun diye de evlenmek istemedim kriter vs derken kaldık
Birazda iş güç toparlama maddiyat derken
Soran25 güÇalışıyorum, önce kariyer diyenlerden olduğum için evlenme işlerine hiç kalkışmadım haliyle ne istiyorum nasıl biriyle olursam daha iyi olur onu bile daha yeni yeni farkediyorum. Dediğin gibi sırf olsun diye de olacak bir şey değil evlilik. Hem akıl hem kalp hemfikir olsun diye bekledim de bekledim 😁
Cevap sahibi25 güEvet baksana şimdi çok zor durum Bu kriter işi şurdan bile sana kaç kişi yazmış konuşalım vs kadın olmak çok zor
Ben de tanışmak isterdim ama ön yargını kıramam sanada hak veriyorum o yüzden sanada banada bol şans dilerim 🫤😊
Soran25 güİşimiz şansa kaldıysa bilemedim 😁 ama yine de bol şans ☺️
Cevap sahibi25 güNasip 🫣😕😊
Aşk İlişkileri konusunda 14,2b cevap paylaştı. 37 yaşındayım hâlâ evlenemedim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)25 güEninim şarap 🍷 gibi bir kadın
021 Yorumla
Soran25 güOrası öyle de yine de evlensem iyiydi ya
Cevap sahibi25 güÖnemli olan içten gerçek evlilik mutsuz evlilikler kaynıyor etraf önemli olan insanı bulmak değil mi evlenmek için evlenilirmi
Hayırlı bayramlar bu arada
Cevap sahibi25 güDışarı çıkmıyormusun ev hanımımısın
Soran25 güTabiki de. Mesele evlenmek olsa kolay zaten. Teşekkürler iyi bayramlar 🌸
Soran25 güÇalışıyorum güzel bir kariyerim var 😇
Cevap sahibi25 güEv hanımımısınız 🌸
Cevap sahibi25 güAdına çok sevindim bende izne çıktım aile evine geldim
meslek nedir kariyer kadını
Cevap sahibi25 güSenden bir yaş Küçüğüm 😂
Cevap sahibi25 güHiç içten gerçek biri denk gelmedimi yapay zeka olmayan
Cevap sahibi25 güYorumunu bekliyorum 🍷 şarap kadını
Cevap sahibi25 güVefayı semt adı yapmasan
Soran25 gü5 yorumun hangisine ne yazayım bilemedim
Cevap sahibi25 gü.. sadece bu yorumuma Yaz özelden konuşalım gecenin girdabının edası olsun
Soran25 güİşte ben bildim bu sonu 😀
Cevap sahibi25 güÖnemli olan sonunu getirmek değilmidir
Cevap sahibi25 gü? Bu arada ön yargıyı bir çöpe at ondan sonra 😀 bu sonu yaratalım
Soran25 güHerhangi bir son istemiyorum 😊
Cevap sahibi25 güİnsan gibi konuscaz en ufak bir yanlışımı görürsen engeli bas deli bu arada hep o emoji gibi gül
Cevap sahibi25 gü🙃
Cevap sahibi25 güNet bir şey yaz ki sizi beklemim vefa yapmım boş yere
Soran25 güBekleme :)
- Aşk İlişkileri konusunda 14,6b cevap paylaştı.
m 25 güHedef şaştı
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Tahminim tutu
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)25 güEn verümli yaslarında yalnızsın desene
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)25 güEvlenme tahminim de boşanma tahminim de tutmadı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)25 gü35 diyordum az kaldi benim de...
00 Yorumla
23 güHep 25 düşündüm 21 im
00 Yorumla
24 güEvlenmeyecem muhtemelen
00 Yorumla
24 güBizim istediğimiz zamanda evlenemiyoruz ki
00 Yorumla
25 güEvlenen de pişman
01 Yorumla- 25 gü
Kimse memnun değil
- Aşk İlişkileri konusunda 599 cevap paylaştı.
25 güBende bilmiyorum
00 Yorumla Evleneceğimi düşünmüyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Bekle Acele etme :))
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 829 cevap paylaştı.
25 güEvlenemem ben
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
25 güBosanidm
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 568 cevap paylaştı. Hayır uzadı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Tutmuyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)25 güEvde kaldın
043 Yorumla
Cevap sahibi24 güİlgi sevdiğini bari belli etme
Soran24 güNeden ayıp mı olur
Cevap sahibi24 güAyıp değil yalnızlık
Soran24 güAyrıca ilgi sevsem açık sorardım mesaj kutumu da açardım oh mis
Cevap sahibi24 güPişman olmuşsun ama
Soran24 güEvet çünkü bu eğlenceli ve bol etkileşimli soru profilimde görünsün isterdim
Soran24 güAy her neyse ya gecenin şu vakti neyi ispatlamaya çalışıyorum
Cevap sahibi24 güGözü kör olsun ilgi açlığınin
Soran24 güOlsun hatta canı cehenneme 😁
Cevap sahibi24 güYastığına sarıl ne olur 😂
Soran24 güNiye içine dert mi olur
Cevap sahibi24 güBaşka seçeneğin yok çünkü
Soran24 güSenin çok mu seçeneğin
Cevap sahibi24 güYeni duşa gönderdim
Soran24 güEe benimle derdin ne
Cevap sahibi24 güBeklentini dile getirdim o kadar
Soran24 güÇok makbule geçti sağol
Cevap sahibi24 güArtık iyi uyursun
Soran24 güAynen sen de git başkalarının beklentilerini dile getir biraz da
Cevap sahibi23 güİlgi beklemeye devam mı
Soran23 güYine birilerini duşa gönderdin herhalde buralarda takıldığına göre
Cevap sahibi23 güGece olacak
Soran23 güSüper
Cevap sahibi23 güGerekeni zamanında yapmak lazım
Soran23 güGecesi gündüzü yok bence ama sen bilirsin tabi
Cevap sahibi23 güBence de aynı yuvasına girdi mi tamamdır
Cevap sahibi23 güBence de aynı yuvasına girdi mi tamamdır.
Soran23 güBenim de ilgilerim kesildi ya cevaplayanlar azaldı iyice napcam bilmem
Cevap sahibi23 güAğla.
Soran23 güSen de kına yak
Cevap sahibi23 güHangi tarafa
Soran23 güBi taraflarına işte
Cevap sahibi23 güSen seç
Soran23 güBen taraf tutmam
Cevap sahibi23 güOrta da deliğin var
Soran23 güNe alaka
Cevap sahibi23 güyok mu
Cevap sahibi23 gü😂
Soran23 güCidden komik olduğunu mu düşünüyorsun
Cevap sahibi23 güKomik diyen mı oldu
Soran23 güDurduk yere gülüyorsan o daha sıkıntı
Cevap sahibi23 güUyuma diye
Cevap sahibi23 güİlgi lazım mi 😂
Gizli Üye(36-45)25 güGel alayım seni karım yapayım
04 Yorumla
Soran25 güThanks canım
Cevap sahibi25 güBu fırsat kaçma çocuk için son 7-10 yıl arka arkaya 3 tanede yavrumuz olur güzel olur
Soran25 güAa çok iyi teklif bak bi aklım karışmadı değil 😁
Cevap sahibi25 güDedim sana fırsat diye ))
- Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer