Dört dörtlük kız buldum ama evlenmek gibş bir niyetim yok ne yapayım?

Güzel ağırbaşlı temiz sesi hoş hiç mantığı da olmamış ama evlilik düşünmüyorum bana dün eğer konuşmamızın bir geleceği varsa konuşalım yoksa öylesine konuşmak olmaz dedi ben de şimdilik hehe dedim

Güncellemeler
29 gü
Mantığı değil manitası olmamış diyecektım
Dört dörtlük kız buldum ama evlenmek gibş bir niyetim yok ne yapayım?
Cevapla