Akşam buluşurken önde ama gündüzleri buluşurken arkaya geç diyor. Bunun anlamı nedir? Erkekler için bu ne anlam ifade ediyor?
1 ay
Cevap
6Cevap
arka sağ sol cam filmlidir, sende meme vardır. önde dikkat dağıtıyondur
Doğru arkadaki camlsr filmli
evde yapacağını yapan krala selam
😁👍🏻
🌟🌟
Bişey daha sorabilir miyim?
istediğini sor tabiki mutluluğunuzu isterim
Teşekkürler.
şöyle bir durum var araba kullanırken yol polisleri bunu tanıyor mu ne Selam veriyor
Neden ki?
Normal mi bu?
kastettiğin selam belki sıradan bir selam ya da sıcakkanlılık işareti, arabanın modeli ne
Lexus
imparatora bak sen
tanıyor olabilme ihtimalleri yüksek
Niye ki
Neden tanısınlar ki
Onu anlamadım
güzel bir eşi olan, sıcakkanlı ama oturaklı, lexus arabaya binen, o adam herkesle iş yapar ve parlar
Ayyy nr varmış ki arabasında? Pek anlamıyorum da. Noluyor onu kullanınca
sadece gurmeler lexus kullanır
Vay be :)
git kocanı öp
Kocam değil ya)) daha iki ay oldu biz tanışalı
Erkekler bakmasın diye heralde 🤣
Amannn 😁 saçma görseler nolacak sanki
Etrafta şehirde seninle tanınmaktan çekiniyo olmalı :) Çok sıkıntılı bi durum
Ama habire elimden tutuyor araba kullanırken.
Ha bi de şöyle bir durum var araba kullanırken yol polisleri bunu tanıyor mu ne Selam veriyor
Olabilirde gündüz araç içide görünebiliyorsa önden demek ki görülmenizi istemiyordur
Anladım ama yol polisleri neden buna Selam versin ki? Onu anlayamadım
Ee rahat okşamak için
Ya evde zaten her türlü okşuyor
Arabada fantezi var demekki
Aynı evdemi yaşıyorsunuz yoksa evlimisiniz
2 ay oldu daha tanışalı
Arabada bişey yaptığı yok sadece elimi tutuyor o kadar
Olaylar esas evde başlıyor
Aynı evdemi yaşıyorsunuz evde hakkını veriyordur Umarım
Aynı evde yaşamıyoruz. Ama her hafta buluşuyoruz
Veriyor hakkını fazlasıyla :)
Ne mutlu sana
Öz saygısı ve Öz güveni yok
garip
Bence de
Saçma sapan sorulsr ma l aq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum kafanı karıştırmıştır biliyorum canım! 🤔 Gündüzleri birilerinin görmesini istemiyor olabilir mi acaba, hani ailesinden ya da iş çevresinden falan... 🤷♀️ Bence en güzeli bunu direkt sevgilinle konuşman, açıkça "Aşkım, neden böyle yapıyoruz?" diye sorman. Belki mantıklı bir açıklaması vardır, kim bilir? 💬 İçini kemirmesine hiç gerek yok! Bu konuda sen ne hissediyorsun peki? 💖