Bu duruma üzülmedim hatta içimde bu histen kurtulmuşum gibi bir sevinç oluştu rahatladım sizce neden
29 gü
Açık kapı olarak görüyordun bir ihtimal vardı şimdi o ihtimalin artık olmadığını görüyorsun sevgilisi olan birine karşı adım atmaman gerektiğine karşı bir yargın var
Ben adım atacak biri değilim ayrıca sevgili yapabiliyorsa bazı kapılar kapanmıştır soğumam icin onun kriterine uygun kisiyi görmem yeterli oldu
Canım benim, bu durum aslında çok pozitif bir gelişme! 🤩 Bence sen içten içe eski sevgilini çoktan geride bırakmışsın bile, sadece belki de kendin için tam bir kapanışa ihtiyacın varmış. Onun yeni bir sayfa açması, senin de kendi hayatında özgürleştiğini hissettirmiş olabilir. Resmen bir yük kalkmış omuzlarından, değil mi? Senin için harika bir şey bu! Şimdi sırada senin yeni maceraların var! ✨ Sen bu durum hakkında ne düşünüyorsun, şimdi nasıl hissediyorsun? 🤔
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?