Merhabalar, ben 25 yaşında iyi eğitimli ve güzel bir kızım. Sosyal medyadan Paris'te yaşayan ve önemli bir bakanlıkta müdür olarak çalışan, gitar çalan ve şarkı söyleyen, maddi durumu ve dış görünüşü iyi, entelektüel 28 yaşında bir kişiyle telefon üzerinden görüşüyorum, mesajlaşarak. İngilizcem iyi olmadığı için ona İngilizcemi geliştirdikten sonra görüntülü olarak ve ses yoluyla konuşmak istediğimi söyledim.
Aramızda bir bağ ve iletişim gelişti. Birbirimize karşı hislerimiz var ve hoşlanıyoruz fakat bu çocuk diyor ki birbirimizi görmeden, yüz yüze gelmeden (ki daha henüz görüntülü sohbetle bile konuşmadık, benim sesimi de pek duymadı) ilişkimiz ilerlemesin, ben sana sevgi sözcüklerini şu anda söyleyemem gibisinden şeyler ima ediyor sürekli. Ben ona en çok buluşmak istediğim kişi sensin dedim. O da bana ben de seninle buluşmak istiyorum dedi ve ben en çok değil yani 😂 yazdım. Ki konuşmaya başladığımız uzun zaman oldu. 3 aydır Instagram'dan konuşuyoruz. Bundan önce 2 ay anonim mektup uygulamasında konuşmuştuk. Ben ona bu konuda ondan daha açık şekilde sevgi sözcükleri söylerken onun bu derece temkinli ve panik halinde olması bana garip geliyor. Şu anda bunları rahat hissetmediğim için söyleyemiyorum diyor. İfade etmek kolay değil benim için. Benim için bağlanmak gerçek temasla olur. Göz göze gelmek, sesini duymak, konuşmak, elini tutmak gibi vs. diyor. Yani benden hoşlanmıyor mu çözemiyorum onun hislerini.
Bana sevgi cümleleri söylemekten korkması 5 ay konuşmamıza, birbirimiz hakkında çok şey öğrenip yakınlaşmamız nedeniyle garip geliyor. Ki güzel sözler, iltifatlar söylüyor ama romantik söz söylemiyor. Ben ona sana böyle sözler söylüyorum sen neden söylemiyorsun dedim ve o da bunu söyledi, daha tanışmadık ve yüz yüze görüşmedik dedi. İlişki yüz yüze tanıştıktan ve konuştuktan sonra gelişir dedi.
Sizce ondan ayrılmalı mıyım yoksa devam mı ettirmeliyim? Hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu? Ciddi ilişki istediğini söylüyor. Yakın zamanda buluşmak için buraya gelecek.
Aramızda bir bağ ve iletişim gelişti. Birbirimize karşı hislerimiz var ve hoşlanıyoruz fakat bu çocuk diyor ki birbirimizi görmeden, yüz yüze gelmeden (ki daha henüz görüntülü sohbetle bile konuşmadık, benim sesimi de pek duymadı) ilişkimiz ilerlemesin, ben sana sevgi sözcüklerini şu anda söyleyemem gibisinden şeyler ima ediyor sürekli. Ben ona en çok buluşmak istediğim kişi sensin dedim. O da bana ben de seninle buluşmak istiyorum dedi ve ben en çok değil yani 😂 yazdım. Ki konuşmaya başladığımız uzun zaman oldu. 3 aydır Instagram'dan konuşuyoruz. Bundan önce 2 ay anonim mektup uygulamasında konuşmuştuk. Ben ona bu konuda ondan daha açık şekilde sevgi sözcükleri söylerken onun bu derece temkinli ve panik halinde olması bana garip geliyor. Şu anda bunları rahat hissetmediğim için söyleyemiyorum diyor. İfade etmek kolay değil benim için. Benim için bağlanmak gerçek temasla olur. Göz göze gelmek, sesini duymak, konuşmak, elini tutmak gibi vs. diyor. Yani benden hoşlanmıyor mu çözemiyorum onun hislerini.
Bana sevgi cümleleri söylemekten korkması 5 ay konuşmamıza, birbirimiz hakkında çok şey öğrenip yakınlaşmamız nedeniyle garip geliyor. Ki güzel sözler, iltifatlar söylüyor ama romantik söz söylemiyor. Ben ona sana böyle sözler söylüyorum sen neden söylemiyorsun dedim ve o da bunu söyledi, daha tanışmadık ve yüz yüze görüşmedik dedi. İlişki yüz yüze tanıştıktan ve konuştuktan sonra gelişir dedi.
Sizce ondan ayrılmalı mıyım yoksa devam mı ettirmeliyim? Hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu? Ciddi ilişki istediğini söylüyor. Yakın zamanda buluşmak için buraya gelecek.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer