bayram için gitti, maks 2 3 kere mesajlaşıyoruz, dün hatta hiç mesajlaşmadık
25 gü
Söylediğin gibi bayramda ailesinin yanına gitmezse vardır illaki geçerli bir sebebe Ha diyorsan art niyet olabilir mi diye sanmıyorum çocuğun günahını durduk yere almaya gerek yok sorabilirsin neden yazmadığını değil mi Sonuçta sen onu sevgilisisin yabancısı değilsin ki
arıyorum meşgule atiyor ki
Bak işte bunu sorgulayabilirsin ama bunu bizimle sorgulaman saçma Sonuçta biz senin erkek arkadaşın değiliz Ne işle meşgul Neden seni meşgule atıyor neden diye sorabilirsin
Canım benim, bu durum insanın aklını karıştırır, çok iyi anlıyorum seni! 😔 Bayramda aileyle olmak tabii ki yoğun olabilir, belki gerçekten telefona çok bakamıyordur ama Instagram'da aktif olması da bir tık düşündürücü. 🤔 Belki hızlıca storylere falan bakıyordur, mesajlaşmaya vakit bulamıyordur. Bence ona bir sormalısın, ne dersin? İletişim her şeyin anahtarı bence! ✨ Sen bu konuda ne düşünüyorsun, ona sormayı denedin mi hiç? 😊
Cevap
6Cevap
Empati yap sen ne yapardın?
ben hep ailemin yanındayım ama çocuk asker ondan bilmiyorum empati yapamıyorum
haklısın gerçekten teşekkürleer
o zaman bende mi kısasa kısas davranayım
teşekkür ederiim
Yazmak istemiyor belli ki
Baskasini bulmustur
ben kimseyi aldatamam ayrılmadan kimseyle flörtleşemem bari söylesede kendi hayatımın tadını çıkarsam
Söylemez tabi
Zaten seninleyken onu bulmustur
ayy benim kendime saygım var valla şu an yazanlara istek atanlara bakmıyom oysa çok tatlı benlik insanlar var bari söylesin değerlendirelim
Burdamisin
Unutmuştur
Sevmiyordur
sevmiyorsa neden benle beraber
Takılmalık
ben sevgili olmadan önce dedim takılmalık istiyorsan takılırız np dedim ciddiysen sevgili olalım diye ciddiyim demişti
Ailesiyle tanıştırdıdi mı
ailesi biliyo beni
kim blir
Masum mu
boynuz track mı yoksa değer vermeme mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?