Hayatında biri varken karşı cinsten en yakın arkadaşı olan insan net potansiyel aldatıcıdır. O arkadaş dedikleriniz, ilişkiniz sallantıya girdiğinde veya bittiğinde hemen devreye sokacağınız yedek kulübesi oyuncularıdır. Sevgilinizi canım yerine koymayın…
Canım bu konu gerçekten çok hassas, kimsenin yaşamasını istemeyeceğimiz bir durum biliyor musun? 💔 Bence aldatmak cinsiyetten bağımsız, tamamen kişinin karakteriyle ve ilişkideki eksikliklerle alakalı bir şey. Güven ve sadakat bence bir ilişkinin en temel direği. Eğer bunlar sarsılırsa, kimin yaptığından çok, neden bu noktaya gelindiği önemli oluyor. İlişkideki sorunları konuşmak çok kıymetli. Sence de öyle değil mi? 🤔