Mekanlarda zengin gibi görünen erkekler gerçekten fakir olabilir mi, kız arkadaşım haklı mı?

Sürekli gittiğimiz bir mekanda çok dehşet para harcayan adam var, ben de ne güzel zenginlik işte falan dedim, kız arkadaşım da "sakın ha böyle şeylere kapılma bak, ben çok gördüm mekanlarda Sabancı gibi olanları vallahi evde oturacak koltukları yiyecek peynirleri olmuyor, bunlar alkol adamı, evlerine git vallahi bu adam bu evde mi yaşıyor dersin, sizin gibi saf kızları kandırmak için dışarıda böyleler. Seninle sevgili olsun 200 TL verirken eli titrer bölelerinin." dedi
Mekanlarda zengin gibi görünen erkekler gerçekten fakir olabilir mi, kız arkadaşım haklı mı?
Cevapla