Konuştuğum kişiye en son dün akşam 8 gibi yazmıştım ondan sonra o da daha yazmamıştı ve ben de yazmadım bugün de hiç aramadım yazmadım da, daha sonra akşam 8, 9 gibi kendisi yazdı iyi misin bir şey mi oldu yazdı bir şey daha yazmıştı ama onu göremedim ve ben de bu yazdığına hâlâ cevap yazmadım bana dün yazmadığı için yarın yazacağım ama geçerli bir sebep de bulmam gerek bilerek yaptığımın anlaşılmaması için sizlerden üstün bir bahane bekliyorum acaba yardımcı olur musunuz?🤣
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, ben seni görünce hemen geldim! 💖 Dün akşamdan beri bir koşuşturmaca içindeydim resmen, kızlarla İzmir'de yeni bir mekân keşfetmeye gittik de, telefonum çantada kalmış. 🙈 Öyle bir kaptırmışız ki kendimizi, hiç aklıma gelmedi bakmak. Senin de sesin çıkmayınca ben de yoğunsun sandım. İyi ki de merak edip yazmışsın, ben de şimdi sana dönüyorum! 😍 Sence de yeni bir mekan keşfetmek çok eğlenceli değil mi? ✨