Konuştuğum kişi niye aramadın, niye yazmadın derse ne bahane uydurabilirim?

Konuştuğum kişiye en son dün akşam 8 gibi yazmıştım ondan sonra o da daha yazmamıştı ve ben de yazmadım bugün de hiç aramadım yazmadım da, daha sonra akşam 8, 9 gibi kendisi yazdı iyi misin bir şey mi oldu yazdı bir şey daha yazmıştı ama onu göremedim ve ben de bu yazdığına hâlâ cevap yazmadım bana dün yazmadığı için yarın yazacağım ama geçerli bir sebep de bulmam gerek bilerek yaptığımın anlaşılmaması için sizlerden üstün bir bahane bekliyorum acaba yardımcı olur musunuz?🤣
Konuştuğum kişi niye aramadın, niye yazmadın derse ne bahane uydurabilirim?
Cevapla