Eşim benden üç yaş küçük ama o kendi yaşından beş yaş küçük, ben ise kendi yaşımdan altı yedi yaş büyük duruyorum. Aramızda on yaştan fazla var gibi duruyor. Beni eşimin babası, amcası sandıkları bile olmuştu. Eşimin bir arkadaşı ne yapıyorsun sen bununla, şunun tipe bak demişti. Eşim tabii o olaydan sonra iletişimi kesti. Ben de bunca olaydan sonra daha genç görünmek için kendimde birkaç değişiklik yaptım, gözlük kullanmayı bıraktım, saçımı boyamadım falan işte. Eşim çok kızdı, sen beni genç birisi ile aldatıyorsun, onun yanında genç durmak istiyorsun diyor. Çok kızdı bana, konuşmuyor benimle, git sevgiline diyor. Bayram tatilinde bir yerlere gitmek için yer ayırttım. Sevgilinle mi o otelde, ben rahatınızı bozmayayım dedi bana. Nasıl düzelteceğim aramı
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer