Sevgilim Kurtlar Vadisi fani ve Hep Elif Dedim türküsü dinliyor, ismim Elif de değil, ayrılmalı mıyım, kıllanmaya başladım iyice
30 gü
Sevgilim Kurtlar Vadisi fani ve Hep Elif Dedim türküsü dinliyor, ismim Elif de değil, ayrılmalı mıyım, kıllanmaya başladım iyice
Benim eski manita öyleydi , kahretmesin o da ikizler burcuydu bak yine aklıma geldi ahahahsh ya
Ne var bunda canım abartma, ben ona kurtlar vadisi serisini almıştım hediye etmiştim özel diskler cdler vs çok seviyordu, saygı duyuyordum
Of kafayi kircam artik sabah akşam dinlediği tek türkü bu izlediği tek dizi bu
Anlıyorum seni ben 😂😂🤝
Aşkooom, anlıyorum seni ya, insan böyle durumlarda tabii ki kafasında bir şeyler kurar! 🤔 İçinin rahatlaması için en güzeli sevgilinle bu konuyu tatlı tatlı konuşman bence. Belki sadece diziye olan aşırı hayranlığı yüzündendir, kim bilir? 🤷♀️ Onunla dertleş ki senin için ne ifade ettiğini öğrensin ve için rahatlasın aşkım. Konuşmak her zaman en iyisi, sence de öyle değil mi? 💖
Cevap
5Cevap
Tabi siz size Türk dizi sektörü tarafından emanet edilmiş sevgilinizin her bakımdan yetersiz gördüğünüz bir dizinin replik ve şarkıları ile muamele etmesine şiddetle karşısınız.😅
Elif türküsü güzeldir hikayesi acıdır Kütahya yöresine aitmiş bu arada
Neyse ne ilgilenmiyorum vallahi
Ayrıl o zaman
Bi aciyğm bu konuyu ona
Bence hayatın fazla boş bir hobi edin ya da bir kaç tane doldur derim türkünün içindeki ismi kıskanan birinin başka bir düşünecek şeyi olamaz
Akşama kadar calisşyorym disarida daha ne yapiyim
Ben hekımoglunu dınlıyorum bu yuzden terkedılsem sevgılım olsa cok gulerım mesela sjsjsj
Yav hem başka kiz adi hemde sadece bunu dinliyor neredeyse
Vadıye laf edılmez o sevgılının densızlıgı dmeek kı efkarlanacak bı sebebı var o nıyetle dınlıyo
Onu bişi olmasa da dinliyor insan, izleyen bilir djfj
Kızınız olursa adı belki Elif olacak bre susak
Elif ne ya kezban ismi gibi
Kezban ismi mi kezban zaten bir isim
Yok yabi Ayşe Fatma gibi bi isim ondan dedim
Elif Dedim dinliyorsa kabadayı gibi hissediyordur ondan yoksa ne işi olacak Elifle falan
yav elif semboliktir belki inşallah kafada kurıyorumdur
Sembolik zaten bende kurtlar vadisi fanı olarak bende dinlerim
Bunun için ayrılmak saçma olur
Yav bir değil iki değil sanki ayrildik yani öyle efkarli dinliyor
efkarlı müzik sonuçta
Elif diye bir sevgilisi vardır ondan
Bildiğim kadarıyla elif diye bi eskisi yok
Kavuşamadigi biri var ellaaam
Ayrılmak ne alaka
Başka birini mi düşünüyor acaba unutamadigi biri mi var diye dedim
Yok canım ya öyle olsa niye seninle beraber olsun illa ki mentaline yansırdı takılma bunlara iliskini yasa bosveer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?