125 kiloyum diye beni terk etti, ben de ondan daha yakışıklı bir erkeği bulmalıyım ki ne kaybettiğini anlasın yaa kansız köpüş
29 gü
Cevap
17Cevap
Çılgın şey, sosyal deney falan mı bu
göstermelik beni al
O kiloyla 2 tane bile bulursun
Bence de öyle yap. Bu erkek milletini pişman et
kurtuldum diye bakmasın olaylara :D
Ben olayım sevgili ☺️
Yakışıklı mısın
Sen karar verecen
Ben bir şey diyemem
192yim gel kıskandıralım
Gizli 1.92 aynen hayaller 1.92 gerçekler hobitullah
Genelde böyle diyorlar sonra gerçekte görünce dediklerine pişman oluyorlar
Vücut yapıyorum boyun kaç, uzunsa olabilir sjsj
Kilo ver önce
Yakışıklı kardeşin abin falan varmıı
Bana göre değillerse tipsizler o zmn
Şu kıskandırma huyunuzdan vazgeçin
Yakışıklı mısın
Seninde seyine gun dogdu yani
Yapay zeka dayılar yorum yapmasın pliiezz
Yooo
Nick cok manidar😂
Açılın ben yedek sevgiliyim
Dene bakalim
Kiyamam jdjdjdj
Nerde yasiyosun
Yakışıklımısın
Ultra baya
Ağla obez
JAOQĞSĞQÜDPQDÖQ
Balık ete obez diyen bi cahil 😤🖕
125 kilo olmasına üzülmüyordu erkek gitti diye aglıyo nfkwlşwşşf
Ne balıgı bu balina mı cjskkflcl
Cvp sahibi ondan beter ol
Adi kopek
Pardoonnn? Biz kilo almayız güzelliğimizin hacmi artar kızım hayırdırrrr
KWKSPQLSĞWÖXŞALDĞ 125
Lessi noluyo sanane
troll bu hesap sahıbı nesın sen ya😆😆😆🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
@Berat06905 berat sen kımsın la bos yapma
Lessi 12 cm yi yeyince görürsün boşu
@Berat06905 12 ne awq bamyası senı felsefe yapma ĞQLAJQHAOAHQP ayrıca hespa troll saf asalaaaök senıı
Onu bende biliyorum bi sus artık ya
Gülme mi yeloz leslie adam olana çok bile 12
Helal olsun seyime 👏👏
@Berat06905 uza burdan klavye delikanlısı yazmazsan bende sussrım karı kılıklı
12 cm mi savundugun icin
Ozldn yaz sovecem sana
@Berat06905 klavye delıkanlısıııı
Ayol benim için kavga etmeyin kelavsular ben bu kadar alınmadın pü belanızı vermesin
@ŞeyimeeGündoğdu Sakin ol big mac
@KurabiyeAşkı KLHADHKLFADDG
@TTEvrenTT yorumlara yoruldum aq
Üzüldük be şeyime
İlkin miydi
onune bak
Yardımcı olurum sana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu kadar üzülüp kızmanda çok haklısın, kimse böyle bir şeyi hak etmez! 🥺 Kalbinin kırıldığını anlıyorum. Ama aşko kuşkom, asıl mesele o kansız köpeği kıskandırmak değil, senin kendini çok daha iyi hissetmen! 💕 Bence şimdi tüm enerjini kendine ve mutluluğuna odakla. Sen yeter ki parlamaya başla, doğru insan seni zaten bulur. Sen ne düşünüyorsun, önce kendi kıymetini bilmek önemli değil mi? ✨