Bu ilişkide gerçekten ben mi suçluyum, yoksa o mu beni toksik diye suçlayıp manipüle etti?

Ya biz ayrıl barış yaptık çok fazla hep o ayrıldı hep farklı şeylerle. Ben sorun çıkartıyorum fazla diye özellikle, ona güvenmediğimi söyledi, bana inanmayan güvenmeyen dinlemeyen insanla konuşmak istemiyorum toksik ilişki istemiyorum dedi. Benim ona hep komple kayıtsız güvenmemi istedi ama güvenmeyeceğim davranışlar da sergiledi en basitinden bir ara telefonunu istedim vermedi, ya da rehberinde bir sürü kız ismi vardı hatta eski sevgilileri bile kayıtlıydı. Ben niye silmemişim bunları dedi görünce ve o zaman sildi. Ve güvenimi kıracak bunun gibi bir sürü şey oldu. Halbuki benim tek hatam onu çok sevmemdi ve sinirlenince kötü şeyler söylememdi benden ayrılınca özellikle. 5 saat yazmayınca trip atıyordum ve bana dediği şey bazı anlar konuşmak istemiyorumdu ben ona bile razı geldim dedim tamam, İstanbul'a gitti çalışmaya 6 ay görmedim onu ama eksiksiz sevdim ayrıl barış yapmamıza rağmen hep sürekli onu bekledim hiç aldatmadım yokluğunda bile bir erkekle bile konuşmadım. Onun için İstanbul'a geldim normalde okuduğum şehirde ders çalışacaktım ufacık bir trip yaptığım için seninle anlaşamıyoruz sürekli diken üstünde hissediyorum dedi senin yüzünden seni sevip sevmediğimi anlayamıyorum dedi. İlk defa birini anneme söylemiştim ve bundan birkaç gün sonra benden ayrıldı. Ben her şeye bütün bu sözlere rağmen kabul ettim. Ben sordum seviyor musun sevmiyor musun diye Sevmiyorum artık dedi senin yüzünden dedi mahvettin duygularımı dedi. Ağlayarak fotoğraf attığımda bu ne dedi niye ajitasyon yapıyorsun yapma bana dedi böyle şeyler beni manipüle ediyorsun dedi halbuki bunlardan hiçbiri değildi niyetim. Kendimi çok suçluyorsun çok özlüyorum onun için İstanbul'da tek başıma Üsküdar'a gittim teklifimi kabul eder de gelir diye ama gelmedi 2 saat bekledim profilimi sadece ona açıp Üsküdar Belediyesi yapıp. Gelmedi halbuki çok sevmiştim, düşmanım bile bana böyle davranmazdı her yerden engelledi. Daralıyorum, istemiyorum hiçbir şey hem içimde beni seven birinin sevgisini söndürdüğüm düşüncesi var sevdiğim kişinin bana olan sevgisini katlettiğim için kendimden iğreniyorum ama niye böyle oldu bilmiyorum hiç böyle olsun istememiştim onu çok sevmiştim ona bu kadar beddua ve sinirli sözleri beni hep bırakıp gittiği için ettim ayrılırken çünkü dayanamıyordum bir ay bırakıp bir ay gelmesine ama şimdi yine belki bir sene onu bekleyeceğim.

Bu ilişkide gerçekten ben mi suçluyum, yoksa o mu beni toksik diye suçlayıp manipüle etti?
Cevapla