Kendini üstün gören, insan gibi iletişimi eziklik sayan kocamla nasıl baş ederim?

Bayram alışverişi yapalım diye çarşıya çıktık. Motorun üstündeyiz. Ben bayramın üçüncü dördüncü günü yokum haberin olsun dedi. Ben de hayırdır nereye gidiyorsun dedim. Erkek adam nereye gideceği belli olmaz söylemek zorunda değil dedi. Ben de gıcık gıcık konuşma da insan gibi söyle dedim ama acayip sinir oldum. Balık tutmaya gideceğim dedi. 1-2 saatlik bir şey için niye şimdiden beni sinir ediyorsun, niye beni panikletiyorsun, beni niye gıcıklandırıyorsun dedim. Bir iki saat bir şey değil dedi. Tamam, niye insan gibi söylemiyorsun dedim. Canım, ben bayramın birinci ikinci gününü sizle geçirsem 3 4 günü kendime kalsam olur mu desen sana kim hayır der dedim.
İlla yalvaracağız yakaracağız yani dedi?
Yalvarıp yakarman gerektiği yerde durma dedim. Sana kimse yalvar yakar demiyor ama insan gibi iletişim kurmakta zorundasın dedim. Bütün moralim gitti. Çarşıda bir yerde durdu ATM'ye uğramak için. Motordan indiğim gibi ben gidiyorum deyip eve geldim bu nasıl bir kafa ya. Benle insan gibi iletişim kurmayı eziklik olarak görüyor ama peşimden de ayrılmıyor.
Güncellemeler
28 gü
Bayram gelmeden yine huzurum kacti
Kendini üstün gören, insan gibi iletişimi eziklik sayan kocamla nasıl baş ederim?
Cevapla