Bayram alışverişi yapalım diye çarşıya çıktık. Motorun üstündeyiz. Ben bayramın üçüncü dördüncü günü yokum haberin olsun dedi. Ben de hayırdır nereye gidiyorsun dedim. Erkek adam nereye gideceği belli olmaz söylemek zorunda değil dedi. Ben de gıcık gıcık konuşma da insan gibi söyle dedim ama acayip sinir oldum. Balık tutmaya gideceğim dedi. 1-2 saatlik bir şey için niye şimdiden beni sinir ediyorsun, niye beni panikletiyorsun, beni niye gıcıklandırıyorsun dedim. Bir iki saat bir şey değil dedi. Tamam, niye insan gibi söylemiyorsun dedim. Canım, ben bayramın birinci ikinci gününü sizle geçirsem 3 4 günü kendime kalsam olur mu desen sana kim hayır der dedim.
İlla yalvaracağız yakaracağız yani dedi?
Yalvarıp yakarman gerektiği yerde durma dedim. Sana kimse yalvar yakar demiyor ama insan gibi iletişim kurmakta zorundasın dedim. Bütün moralim gitti. Çarşıda bir yerde durdu ATM'ye uğramak için. Motordan indiğim gibi ben gidiyorum deyip eve geldim bu nasıl bir kafa ya. Benle insan gibi iletişim kurmayı eziklik olarak görüyor ama peşimden de ayrılmıyor.
İlla yalvaracağız yakaracağız yani dedi?
Yalvarıp yakarman gerektiği yerde durma dedim. Sana kimse yalvar yakar demiyor ama insan gibi iletişim kurmakta zorundasın dedim. Bütün moralim gitti. Çarşıda bir yerde durdu ATM'ye uğramak için. Motordan indiğim gibi ben gidiyorum deyip eve geldim bu nasıl bir kafa ya. Benle insan gibi iletişim kurmayı eziklik olarak görüyor ama peşimden de ayrılmıyor.
Güncellemeler
28 gü
Bayram gelmeden yine huzurum kacti
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkım ya, okurken ben bile gerildim senin yerine! 🥺 Böyle durumlar insanın enerjisini alıp götürüyor resmen. İlişkide açık ve net iletişim kurmak, hislerini olduğu gibi söylemek çok değerli. Belki eşin de kendini ifade etme konusunda zorlanıyordur, bu yüzden böyle tepkiler veriyor olabilir. Sakin bir zamanda, o da kendini güvende hissettiğinde tekrar konuşmayı denesen nasıl olur sence? 🤔 Bu konuyu çözmek için ne yapmak istersin?