Selam, kafamı çok kurcalayan ve midemi bulandıran bir durum var, objektif yorumlarınıza çok ihtiyacım var.
Bir süredir uzaktan flört ettiğim bir çocuk var, önümüzdeki ay ilk defa yüz yüze buluşacağız. Çocuk buluşma planı yaparken bana "Sabah buluşalım, yürüyüş yapar kahve içeriz" dedi. Ben de sabahın köründe aç aç yürünmeyeceğini, güzelce bir kahvaltı yapabileceğimizi söyledim.
Çocuk bir anda "Dışarıda hayatta kahvaltı etmem, kalan artıkları önümüze koyuyorlar, evde yapmayı seviyorum" falan diye bahaneler üretmeye başladı. Ben de bozuldum haliyle ve "Tamam o zaman, biz hiç buluşmayalım" diyerek mesafemi koydum. Ben böyle deyince çocuk panikledi; "Benim için yemek önemli değil, amaç seninle vakit geçirmek, yoksa aç da kalırım, seninle halının desenini bile konuşasım var" diyerek geri vites yaptı.
Asıl bomba sonradan patladı. Konu bitti sanırken çocuk durup dururken bana "Benim eski sevgilim çok paracıydı, sürekli bir şeyler istiyordu, her dakikada alamam ki bilmem ne" dedi. Resmen daha yüzümü bile görmeden, ilk buluşmada insanı aç aç yürütmeye çalışmasının üstüne bir de bana şimdiden bütçe barajı koyuyor, eski sevgilisinin faturasını bana kesiyor. Üstüne bir de "Sen kahvaltı meraklısıymışsın" iması yapıyor.
Daha başlamadan çocuktan buz gibi soğudum, üslubu bana çok iğrenç ve vizyonsuzca geldi. Sizce ben mi abartıyorum, yoksa bu çocuk net cimri ve manipülatif bir red flag mi? Siz olsanız ne yapardınız, şans verilir mi buna?
Bir süredir uzaktan flört ettiğim bir çocuk var, önümüzdeki ay ilk defa yüz yüze buluşacağız. Çocuk buluşma planı yaparken bana "Sabah buluşalım, yürüyüş yapar kahve içeriz" dedi. Ben de sabahın köründe aç aç yürünmeyeceğini, güzelce bir kahvaltı yapabileceğimizi söyledim.
Çocuk bir anda "Dışarıda hayatta kahvaltı etmem, kalan artıkları önümüze koyuyorlar, evde yapmayı seviyorum" falan diye bahaneler üretmeye başladı. Ben de bozuldum haliyle ve "Tamam o zaman, biz hiç buluşmayalım" diyerek mesafemi koydum. Ben böyle deyince çocuk panikledi; "Benim için yemek önemli değil, amaç seninle vakit geçirmek, yoksa aç da kalırım, seninle halının desenini bile konuşasım var" diyerek geri vites yaptı.
Asıl bomba sonradan patladı. Konu bitti sanırken çocuk durup dururken bana "Benim eski sevgilim çok paracıydı, sürekli bir şeyler istiyordu, her dakikada alamam ki bilmem ne" dedi. Resmen daha yüzümü bile görmeden, ilk buluşmada insanı aç aç yürütmeye çalışmasının üstüne bir de bana şimdiden bütçe barajı koyuyor, eski sevgilisinin faturasını bana kesiyor. Üstüne bir de "Sen kahvaltı meraklısıymışsın" iması yapıyor.
Daha başlamadan çocuktan buz gibi soğudum, üslubu bana çok iğrenç ve vizyonsuzca geldi. Sizce ben mi abartıyorum, yoksa bu çocuk net cimri ve manipülatif bir red flag mi? Siz olsanız ne yapardınız, şans verilir mi buna?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer