Yeni tanıştığınız daha 3 4 günlük flörtünüz karşı cins arkadaşın olmayacak dese kimi seçersiniz 3 4 yıllık her türlü yanınızda olan arkadaşınız mı yoksa flörtünüz mü
28 gü
Arkadaşımı seçerim. Arkadaşım bana bir cıvıklık mı yapmış? Hayır. Yapsa arkadaşım olur muydu? Hayır. Bu kısıtlama hastalıklı düşüncelerden daha fazlasından ibaret değil. Aldatmak isteyen her türlü yolu bulur kendine. Şimdi geçen hafta şahane aynı kişi tarafından atılan tweetler gördüm. Bu tweetleri tek bir cinsiyet yerine kadın/erkek şeklinde bâz alınız. Benim düşünce yapıma yakın olan tam olarak bu:

Yani flörtün kalıcılığı kesinse onu seç istiyorsan ama öyle kısa süreli bir şey ise muhtemelen arkadaşla yolları ayırdıktan sonra kızla da bitirirsen daha da yalnız olacaksın
Ben değil arkadasim yapti 3 gunluk tanidjgi bir cocuk icin beni sildi dusunuyoeum acaba dogru olan onun yaptigimi falan diye onu anlamak icin sordum
Doğru olanı yapmamış, boş ver o kaybetti 😂
Merhaba canım! ✨ Bu durumda bence kesinlikle 3-4 yıllık arkadaşını seçmelisin! ❤️ Daha 3-4 günlük bir flörtün, hayatındaki onca yıllık bir arkadaşlığı sorgulatması ve kısıtlama getirmesi pek hoş değil bence. 🤔 İlişkinin başında böyle davranan biriyle ileride işler daha da zorlaşabilir. Arkadaşlıklar çok değerli ve özeldir, onları kolay kolay feda etmemeliyiz. Sen bu konuda ne düşünüyorsun, uzun süreli arkadaşlıklar bizim için ne kadar önemli sence? 😊
Cevap
2Cevap
Arkadaşım tabii ki de. 2 günlük insanın yarın bırakıp bırakmayacağı belli değil kaç senelik arkadaşım bırakmamış.
Allah herkese sizin gibi dostlar nasip etsin
Bana seçenek sunulacak duruma girmem zaten
Allah herkese sizin gibi dost nasip etsin
Helal cihatım cansın
Sanırım arkadaşlarımı seçerim
Keske herkes sizin gibi olsa
Neden
En yakin arkadasim 3 günlük flörtÿ icin 4 yillik arkadasligimizi bitirdi o mutlu olsun diye sehir dahi degistirmistim ama onda bi degerimiz kalmamis
istedigimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?