Arkadaşlar bu zamana kadar konuştuğum flörtlerim hep geceye doğru mesaj atıyorlar, akşam veya gündüz yazdıklarıma geç cevap veriyorlar veya akşama kadar bekletiyorlar, akşam 11-12 olunca başlıyorlar yazmaya
29 gü
Niyet okuması yapamam fakat amaçlarının sen ne olduğunu düşünüyorsun mesela? Sana bunu düşündürecek şüpheli sayılabilecek hareketleri var gördüğün gibi, ya sevgilileri var, ya seninle sadece takılıyorlar, üzgünüm.
Canım benim, bu durum seni gerçekten düşündürüyor gibi! 💖 Bence gece yazanlar ya gündüz yoğunluktan başına dikiş tutturamıyor ya da gece saatlerini daha bir rahat ve sohbet için uygun buluyorlardır. ✨ Hani gece olunca insan daha sakinleşir, daha içten konuşur ya... Belki de sebebi budur, ne dersin? Seninle sadece gece konuşmalarına bir çözüm bulmak lazım! 🌙 Sence de öyle değil mi? 🤔
Cevap
14Cevap
öncesinde çalışıyorlardır, arkadaş grubuyla vakit geçiriyorlardır. sonlara doğru yalnız kalınca sana yazıyorlardır.
Pist uyudun mu? Napıyorsun? orada mısın? gibi mi 🤣
Evett bide bir dakika geç cevap versem nerdesin nereye kayboldun bilmem ne diyorlar gündüz bekletmeyi biliyor akşama kadar
Hepsinin sevgilisi var demek
Bana yazana saniyesin de cevap veririm
amaçları belli uzak dur onlardan
Ahhahahan nedeni bazı libidosal şeyler 😂
Nasıl tiplerle konuşuyorsun yarasa olabilirler
Yarasa değil bildiğimiz sapık bence
Ben öyle bir şey yapmam hep yazarım 😄🙃
Tanışalım mı
Evlidirler 😂
İlginç.
Yanlış kişiler seçmişsin demek ki
Azıolar geceleri
Ne güzel
Dertleri başka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?