Gizli Üye(18-24)28 güya bir kısmı muhtemelen yeni çocukları olduğundan ve ailesi yani annesi babası onlara destek olmayacağı için ve onlar da aldatabileceği için genelde boşanmak istemezler hatta kimisi vardır maalesef doğru değil ama o beni aldatıyorsa ben de o yokken burada onu aldatirim diyen bile var bu kadar takmayalım bide sıcak para o musluk kesilsin direk boşarlar bir çoğu da kurgu zaten bide türlü türlü haberler var bir bakıyorsun işte bilmem nerede şu kıza şunu yaptılar yok varile koydular beton döktüler yani muhtemelen öyle şeyleri görüp de gidecek bir yerleri ve imkanlari olmayanlar boşanmaz he bide musluk iyi akıyorsa yani erkek 100-200 bin kazanıyorsa öyle birini çoğu kadın boşamaz hayat çok garip salla gitsin beyinleri varken beyinlerini kullanmayanlar için beynini yormaya gerek yok.
159 Yorumla- 28 gü
Kimsenin hayatı beni ilgilendirmez ama hani böyle bir şeyler duydum ki hani benim işte param var gayet hani çocuğa da bakabilirim alırsam hiçbir şekilde sorun olmaz Kendi ayaklarımın üstünde durabilen bir kadının falan filan diye kendini övüyor soran kişi ama işte kocamdan ayrılmıyorum sizce ayrılmalı mıyım iyi misin kanka diyorum içimden
Cevap sahibi28 güonlar iyi değiller beyinleri çürümüş veya muhtemelen bu konuyu pek önemsemiyorlar ve kadın da cinsel hayattan memnundur onu da kaybetmek istemiyordur göz yumuyordur kimisi de boşanıp geri evlenmeye korkuyor kimisi bekar kalmam ben diyor ileride yaşlanınca bakacak birisi olsun bana falan diyor sanki erkek kadından sonra ölüyor gibi insanlar bir garip ya bende çözemedim
- 28 gü
İşte çok garip insanoğlu ne kadar ilginç çözülmesi imkansız bir puzzle gibi
Cevap sahibi28 güÇözmeyi 2 ay önce bıraktım valla artık çözülemeyen bir gizem gibiler insanlar ve şu da bir garip konu insanlar eskisi gibi basit değiller hayat basit değil giderek detaylanıyor giderek zorlaşıyor giderek her şey değişiyor yani bir konunun altına bakmak isteyince eskiden 1-2 net bir cevap olurken şimdi milyon çeşit cevap çıkıyor
Cevap sahibi28 güve hayat bazen insana ben bunu yapmam çok malca dediği şeyleri yaptırıyor
- 28 gü
Olabilir insan hayatı çok karmaşık gerçekten bazen bana ben de düşünüyorum bu işleri bırakmalıyım diye
Cevap sahibi28 güBazen insan tekrar kendini böyle konular ararken bulabiliyor ben hep bırakacağım diyorum sonra yine merak ediyorum helekide bazen gidip sadece böyle ilişki yorumlarını veya itirafları okuyorum ve insanların giderek nasıl tuhaflaştiğına bakıyorum her telden insan var dünya garip bir yere gidiyor
- 28 gü
Yaşlarında dediği gibi kıyamet yaklaşıyor
Cevap sahibi28 güHe bu sen ergensin diyen insanlara da takılma salla gitsin öyle kolay mıymış kolay tabi iyi ya aldatsın evli olduğun insan e ne ala memleket sen de onun boyunduruğu altında kalacaksın buna direk slklık denir bence başka bir anlamı yok
Cevap sahibi28 güValla keşke şu kıyamet hızlı yaklaşsa garip garip insanlar var bir taraf aldatmayı normalleştirir bir taraf gvtlığı normalleştirir diğeri başka birşeyi bir taraf gider aynı cinsiyle ilişki yaşar
- 28 gü
Midem bulandırıyor çok haklısın Yok kafama taktığımdan değil umrumda da değil yani ergenlik nereye kadar sürdüğünü gayet iyi de biliyorum ben ergenliğimi bittiğinin farkındayım yani iki sene önce bir insan bana söyleseydi takılmazdım çünkü o zaman eğer geldim ama şu an değilim
Cevap sahibi28 gükatılıyorum valla insanlar garip mesela hep neden bir döngüdeyiz onu da merak ederim fark ettiysen evlen çocuk yap yaşlan bu döngü böyle gelip geçiyor garip valla kafayı yemek üzereyim bu sorularla
- 28 gü
Benim kafayı yaşıyor şu an 😭😭😭
Cevap sahibi28 gübazen her şey çok saçma ve nedensiz de geldiği oluyor bilmiyorum yani evlilik neden var bir insan sevdiği insanı neden aldatır bir baba kızına neden tacz eder beynimde sorular durmak bilmiyor
Cevap sahibi28 güBu gidişle saçlarımız beyazlayacak 😅
- 28 gü
Benim saçım kızıl olduğu için yavaş beyazlıyormuş öyle duydum
Cevap sahibi28 güvalla benim de saçım kızıl demekki erkeklerde durum farklı
Cevap sahibi28 güönceden daha kızıldı gerçi şimdi açık renklere doğru gidiyor
- 28 gü
İnternette duydum doğal kızıllar daha böyle yavaş beyazlıyormuş şu an benim yaşım 20 o yüzden hani çok az var ama belki ileride belli olur
Cevap sahibi28 güBende aynı yaşlardayım geçen gün annem sormuştu saçın çok beyazladı neyi düşünüyorsun bu kadar diye bilmiyorum acaba gerçekten çok düşünmek saçı beyazlatıyormu
- 28 gü
Olabilir Bir de saç boyamak çünkü benim beyazladığım kısımlar saçımı boyadığım kısımlar çılgınlık yapıp saçımın bir kısmını ablamın saç boyasını sürmüştüm
Cevap sahibi28 güdeğişik bir deneyim olmuş ileride ben de boyatsam mı diyorum da doğal rengi hoş olduğu için karar veremedim ya da açık turuncu olsa daha iyi gibi
- 28 gü
Ya önleri böyle azıcık boyamıştım açık dursun diye diğer kızıl rengime göre çünkü benim kızılım tam turuncu gibi değil
Cevap sahibi28 gübu kızıl mevzusunu da zaten hala çözemedim turuncu renk de kızıla giriyor herhalde
az çok o tarzı biliyorum bazileri iki parmak kadar olan saçı boyatıyor o tarz bazı kızlarda güzel duruyor- 28 gü
Ya şöyle doğal kız ve farklı bir de boya kızılı farklı şöyle bir boya kızılına farklı bir şey söylüyorlar normal Doğal kızıla normal kız oluyorlar ama boya kızılığındaki kızılla farklı bir şey söylüyorlar aynı renk olmalarına rağmen çok değişik bir sektör
Cevap sahibi28 güokurken beynim yandı ama demek istediğini anladım evet çok değişik bir sektör
berberler de iyi para alıyor ya helekide kadın kuaförleri- 28 gü
Diyorum anneme kuaför olayım ben sen engellisin ne gerek var diyor ya diyorum iyi para veriyorlar 😁😁😁
Cevap sahibi28 güiyi engellisin diye bir şey yapmayacakmısın sen icinden geleni yap hayat belirsiz aileler hep yanımızda olamıyor bir süre sonra onlarsız yaşamalıyız ve elde meslek yoksa üç kuruşa engelli falan dinlemeden yaş fark etmeksizin çalışabiliyorsun he tercihim ailen zenginse evleri arabaları sana kalacaksa hemen de evleneceksen o zaman anneniz haklı
- 28 gü
Ya şöyle benim iki tane elden bir tanesi çalışmadığı için tam %50 çalışıyor diyelim ondan dolayı hani gerek yok dediler ama bilmiyorum Bir de yorulursun diyorlar
Cevap sahibi28 güHe el olduğu için haklılardır ama yine de ileride birinin eline bakacak birisi değilsen bide evlenmem diyorsan ufak da olsa bir yerden sermaye yapmaya çalış derim veya en azından meslek öğren he illa kuaför olmazsa daha iyi yapabileceğin birşeyler vardır umudunu kaybetme yeter
Cevap sahibi28 gübenim babamın da sol kolunda sorun var çalışıyor ve annemin sağ elinde kırık var maddiyattan dolayı yine çalışıyor hayatın ne zaman nasıl etkileri oldugunu bilmek zor oluyor helekide Türkiye gibi bir yerde
- 28 gü
Evlenmem lazım balık burcuyum Ben evlilik benim için önemli ben çok önemserim çok değişik bir şey Balık burcu için evlilik çok fazla kocasına bağlı bir burç
Cevap sahibi28 güAnladım ve fedakar bir burç ve çok iyi annem de balık burcu
- 28 gü
Keşke öyle olmasak ama işte 🥲
Cevap sahibi28 gübazı balık burçları da çok kolay kanıyor mesela herşeye gerçi burçlara pek inanan birisi değilim
Cevap sahibi28 güUmarım sevdiğiniz birini bulursunuz ben öyle birini bulacağım umudunu kaybetmiştim ve 2 ay önce yine kaybettim son hakkımı kullandım fazla fedakarlık iyi değildir
Cevap sahibi28 güVe bazı erkekler var eşini parmaklarında oynatıyor gerçi öyle kadınlar da var dünya iki taraf için de zor ya
- 28 gü
Bende kocasına tapan tiptenim ama işte sevgili yokk daha ilerde olur inşallah 😂😂
Cevap sahibi28 güinşallah sadece bu devrin erkeklerine güvenme sonra seni de o videolarda o yazıları yazarken görürüz Allah korusun tabi
- 28 gü
İnşallah bakalım hayırlısı sen de bulursun inşallah gönlünce olsun her şey
Cevap sahibi28 güUmarım gerçi o defterleri kapattım ya bu döngüde takılı kalmak istemiyorum
- 28 gü
Neden ya bulursun ya mesela çok zekisin karakter olarak da çok iyisin olgunsun yani Bir de yaşın kaç
Cevap sahibi28 gü21 yaşındayım valla bugüne kadar bir kızın olgunluğa zekiliğe baktığıni pek görmedim çoğu tipe falan bakıyor bide paraya bakıyor ya da bana gelenler öyleydi gerçi bu güne kadar normal olarak bile konuştuğum kız sayısı bir elin parmağını geçmez
- 28 gü
Sapyosexuelim mesela ben tipe bakmam genelde karakter önemli benim için bide sandıklık
Cevap sahibi28 güvalla zamanında ben de senin gibi diyordum sadık olsun falan diye de bu güne kadar sadıklığımdan kaybettim karakter e de pek bakan yok ya genelde paraya bakılır helekide bazı manyak kızlar maço erkek seviyor garip valla hayat.
boş birini 3 hafta bekledim o ise bile bile aktif oldu her saniye reels attı ben köşede bir ezik gibi onu beklemekle yetindim ve sonra bir anda çıkıp yaa aşkım biraz toparlanmaya ihtiyacım vardı dendi sjsjjsjs ne kadar ironik- 28 gü
Benimki askere gitmeden bı ay once ayrıldı babası kızıyor diye ben ne yapayım 🥲🥲 buna rağmen tercihlerimi hala sabit tutuyorum çünkü yani öyle olmalı
Cevap sahibi28 güo da bir garipmiş demekki babasını karşısına alacak kadar sevmemiş seni çünkü seven erkek bunu yapmaz veya bazı erkeklerde şu kural vardır askere sevgilisiz gitmek yani askerde ben senden ayrıldım gibi gibi mesajları duymak istemiyorlar
- 28 gü
Ben beklerim derdim aslında hani garip ama çok dalga geçmiştim arkadaşlarımla 😂😂
- 28 gü
Of ya keşke adamakıllı biri çıksa gel evleniyoruz dese sıkıldım beraber vakit geçirebileceğim biri olsaaa
Cevap sahibi28 gübazı erkekler de maalesef aldatılma korkusu yaşıyor babaya bile güven olmadığı bu devirde bu kız beni askerdeyken aldatırsa diye düşünen çok oluyor maalesef garip valla demekki ilişkiye inancı kalmamış ya da aklı başkasinda
Cevap sahibi28 güöyle biri bizi bulmazz en azından beni bulmaz zaten bu devirde ne aklı başında erkek ne aklı başında kadın var
- 28 gü
Askerde yazdı ağlayarak ama sonra bende hadi ordan çektim
- 28 gü
Bebeklerle ilişki istemiyorum dedim
Cevap sahibi28 güen iyisini yapmışsın öyle şeylerin şakası olmaz ne seven sevdiğini aldatır ne sevilen askere gidiyor diye sevdiğini bırakır bide kabul etseydin yine aynı döngü bide babası seni sevmezse annesi de sevmezse uğraş dur
- 28 gü
Aynen ya haklısın canım inşallah iyi bir insanla karşılaşırsınız sohbet muhabbet etmek istersen dm açık
Cevap sahibi28 güTeşekkürler iyi akşamlar sizde sohbet etmek isterseniz her zaman burada olacağım 😊
- 28 gü
Profiliniz gözükmediği için yani yorum yapamıyorum burada mısın yok musun 😂😂
Cevap sahibi28 gühmm 🤔 o zaman müsadenizle bir istek atayım bari rahatsiz etmeyeceksem tabiki pek istek atan birisi değilim
- 28 gü
Tamam o zaman siz bana yazın istek attığınızda söyleyin arkadaş ekleyeyim
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 617 cevap paylaştı. Bazen ellerinde olmuyor. Özellikle Anadolu'da yaşayan kadınlar maruz kalıyor. Bi işi olmayan sadece ev hanımı ve elinden bir şey gelmiyor. Hayat herkes için aynı değil arkadaşlar bi yuvayı kolay kolay dağıtamazsın. Çoğu kadın da bu durumdan memnun değildir zaten. Hani derler ya bekara karı boşamak kolayyy. Öyle işte.
13 Yorumla- 28 gü
Onları asla lafım yok onlara hiçbir şey demiyorum onun dışında Kendi ayakları üstünde duran kadınlar için
- 28 gü
Çok absürt bi durumya. Allah kimsenin başına vermesin derim. Çünkü etrafımda çok arkadaşım var boşanan ne bilim çocuk var felan bi düzen var bunları bi anda dağıtmak insanı yıpratır. Bu insanlar kadın veya erkek farketmez uçurum düşkünü oldukları sürece mutlu olamazlar. Kadınından korkmayan çekinmeyen erkek mutlu olamaz. Kadın erkeğe kendini kaybettirmekten korkutmalı.
- 28 gü
Kesinlikle
Yapay Zeka Cevapladı
Melike'cim, haklısın, dışarıdan bakınca insanın aklı almıyor böyle durumları bazen. 🤷♀️ Ama baksana, ilişkiler ve hayatlar çok karmaşık olabiliyor. Belki çocukları vardır, belki ekonomik bağımlılık, belki de hala o kişiye karşı yoğun bir sevgileri, alışkanlıkları ya da umutları vardır canım. Karar vermek hiç kolay değil tabii ki. ❤️ Sence bu durumlarda en çok hangi etken zorlaştırıyor boşanmayı? 🤔
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Dengesiz ikiside tenceere kapak
12 Yorumla- 28 gü
Kesinlikle haklısın bu yorumu kesinlikle favorilerlemek istiyorum ama öyle bir özellik yok
- Aşk İlişkileri konusunda 415 cevap paylaştı.
28 güya ekonomik ozgurlukleri olmadigi icin ya da yuvalari (!) yikilmasin diye dusunuyorlar herhalde
13 Yorumla- 28 gü
Kimsenin hayatı beni ilgilendirmez ama hani böyle bir şeyler duydum ki hani benim işte param var gayet hani çocuğa da bakabilirim alırsam hiçbir şekilde sorun olmaz Kendi ayaklarımın üstünde durabilen bir kadının falan filan diye kendini övüyor soran kişi ama işte kocamdan ayrılmıyorum sizce ayrılmalı mıyım iyi misin kanka diyorum içimden
- 28 gü
affedilebilir bir durum olarak goruyorlar veya ne de olsa geri bana dondu (?) diye dusunup gururlarina yedirebiliyorlar
- 28 gü
Garippp
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
28 güparası yoktur aile evi daha kötüdür çocukları vardır tehlikeli bir tiptir vs vs
13 Yorumla- 28 gü
Yok canım onlara bir şey demiyorum onun dışındaki insanlar için söylüyorum hiçbir şekilde önünde bir engel yok ama yine de ayrılmıyor sebep
- 28 gü
o tabi gurursuzluk
- 28 gü
Bence de
- Aşk İlişkileri konusunda 29,3b cevap paylaştı.
28 gühala aşığım diye geziyorlarda ondan kocasının maaşı tipi iyidir
14 Yorumla- 28 gü
😂😂😂😂
- 28 gü
sorsan erkekler adam olsun derler :D
- 28 gü
Evettt hahahaha 😂
- 28 gü
niye adam olalım ki :D
Aşk İlişkileri konusunda 679 cevap paylaştı. Ya cesaret edemiyorlar hayat mücadelesi vermeye. ya da özgüven sorunu yasiyorlar
14 Yorumla- 28 gü
O da olabilir bilemiyorum insan hayatı çok ilginç herkes çok farklı sıkıntılar yaşıyor
- 28 gü
Evet kesinlikle
- Aşk İlişkileri konusunda 499 cevap paylaştı.
28 güBekara karı boşamak kolay derken atalarımız boşuna dememişler 😊
07 Yorumla- 27 gü
Tabii ki zorlukları vardır canım ama ne bileyim aldatan insanı da yanında tutmak istemem
- 27 gü
Evet istemezsin kimse istemez. Kesinlikle olmaz dersin ama zaman sana ne gösterir nasıl bir yola sokar bilemezsin.
- 25 gü
Şöyle bir şey var şimdi maddi durumlar daha kaynaklı olabilir mesela ben kendi ayaklarının üstüne duran bir kadın olmasam ya da diyelim ki şiddet yapan bir eşim var belki diyelim ki Allah korusun hepsi için böyle durumları ben hiçbir şekilde laf söylemem benim demek istediğim olay şu Ben bir tane video gördüm videoda hani kadının maddi durumu olarak hiçbir sıkıntısı yok hiçbir şekilde hani ayrılmak için bir engeli yok yani buna rağmen ayrılmıyor kocası aldatmış işte psikolojik şiddetler uyguluyor falan o kadar üzüldüm ki
- 24 gü
Kocası bir kere aldatmış pişman olmuş kadın affetmiş olabilir. Hatalar bizim için. Ama dediğin video da psikolojik şiddet devam ediyor ve kadının maddi durumu varsa tabii ki ayrılmalı ama işte insanlar içlerinde neler yaşıyor bunu hiç bilemeyix
- 24 gü
Bu asla hata olamaz bence affedilecek bir şey değil bence tabii bu kişiden kişiye değişir
- 23 gü
Nefis işte hata insanlar için var
- 22 gü
Ben kabul etmem bana hata yapılmasını zamanla çok kabul ettim artık kabul etmiyorum yani bu bence affedilecek bir şey değil çünkü hani karşı taraftaki mal mı da kendi iradesini kontrol edemiyor mu beni aldatıyor çok saçma yani hayvan değil sonuçta
Bir güvencesi yok, gidecek yeri yok, maddi özgürlüğü yok. Mecbur kalıyorlar
03 Yorumla- 28 gü
Onlar ayrı canım onlara bir şey demiyorum
- 28 gü
Kesinlikle
28 güBende anlam veremiyorum
11 Yorumla- 28 gü
Bendeee
28 güKoca ne derse o olur nokta
12 Yorumla- 28 gü
Balık burcuyum biraz kafam öyle çalışıyor ama bu tarz şeyler için susmam
- 28 gü
Bende İkizlerim ve Feministim
28 güBir evladın olduğu zaman onun açısından düşünüyorsun her şeyi kendini gururunu ikinci plana atıyorsun bu yüzden sen sen ol büyük konuşma
12 Yorumla- 27 gü
Allah kimsenin başına vermesin ama yani ben açıkçası bir çocuk olarak benim babam öyle bir şey yapsa ayrılmasın isterim ama tabii ki hayat nasıl ilerler bilemeyiz
- 27 gü
Mesela benim için istisnalar vardır maddi durum yetersizliği olabilir ondan sonra kocası şiddete meyilli bir insandır gibi gibi bunları kenarda tutuyorum onun dışında mesela ayaklarının üstünde duran bir insanın kendi işlerini yürütebilen bir insanın ne ihtiyacı var yani ayrıl
- Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.
28 güEvlenince daha İyi anlarsın umarım başına gelmez
12 Yorumla- 28 gü
İnşallah ya Allah kimsenin başına vermesin
- 28 gü
Amin
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
28 güÇok uzun okuyamadım jzjzjz
10 Yorumla
28 güKadınları anlamak zor zor
10 YorumlaKocası zengin ise boşamaz
11 Yorumla- 27 gü
Bak mantıklı
Aşk İlişkileri konusunda 644 cevap paylaştı. evli misiniz
11 Yorumla- 28 gü
Yok Allah'a çok şükür daha yaşım küçük
28 gü20 yasindayken hayat cok basit gozukuyor demi.
03 Yorumla- 28 gü
Ben zaten dedim bir insanı seviyor olabilirsin ona konduramayabilirsin bunu da anlarım diyorum zaten ya durumdan işte maddi imkansızlıklardan belki hani olabilir haklıdır ona bir şey demiyorum hem zaten diğer bir soruma bakarsan hayatımın ne kadar zor olduğunu ya ne kadar olgun bir insan olduğumu anlayabilirsin yaşına göre gayet olgun bir insan olduğumu düşünüyorum
- 28 gü
Anliyorum. Genel kesim icin elestirini anlarim ancak disaridan fazla basit gorunen cok ayrintili konular bunlar.
- 28 gü
Tabii insanların hayatını bilemeyiz daha kötü hayatlar yaşıyor olabilirler belki çok mantıklı bir sebebi bile olabilir ama yani hiçbir şekilde adamakıllı bir sebep yokken biri hala hayatında tutmaya devam eden kadınlar biliyorum yani hangi kafayla acaba çok merak ediyorum özgüven problemi mi yaşıyorlar acaba
Hayat mantıklı islemiyor
10 YorumlaHaklısın
10 Yorumla
28 güÖyle kolay mi
09 Yorumla- 28 gü
Maddi imkansızlıklardan dolayı olabilir bazı sebeplerden dolayı olabilir onları gerçekten anlarım sonuçta kadınların hepsi çalışmıyor işte ya da başka bir şey olabilir onlara bir şey demiyorum zaten olay o değil hani mesela ben çalışıyorumdur karşı tarafta çalışıyordu benim maddi bir olarak bir sıkıntım yoktur nafakasını da alırım çatır çatır da yerim yani mantıken
- 28 gü
Çocuk icin bazen
- 28 gü
Ya Allah aşkına çocuk ayrıyken bir şey oluyor mu yani benim babam böyle bir şey yapsa Ben ayrılmasını isterim en başında
- 28 gü
Ergen oldugun icin anlamazsin sen. Cocuk icin anne baba ayri olmasi çok zor bisey
- 28 gü
Ben ergen değilim 20 yaşındayım gayet olgun bir yaşta olduğumu düşünüyorum ve çoğu yaşatıma göre uygun olduğumu söylüyorlar çoğu insan zaten öyle bir insanım şöyle ki evet bazı çocuklar çok duygusal ve bu tarz şeylere çok fazla üzülecek yapıları olabiliyor mesela yaşı küçüktür onun gibi şeyler olabilir ama bence ne olursa olsun ayrılma taraftarıyım ben
- 28 gü
Sadece düşünüyorsun. Hatta dusundugunu zannediyorsun. Fedakar kadinlar kolay kolay bosanip trip atmaz. Dik durur fedakarlik yapar biseyler iicn
- 28 gü
Ya ben fedakar olmayı tercih ettim ama açıkçası ne yapayım fedakar olup o da fedakar olsaymış beni aldatmasaymış derim eğer Kendi ayaklarımın üstünde duran bir insansam oy evlendiğim zaman da o evrende neyse artık
- 28 gü
Dedigim gibi ergensin daha
- 28 gü
😰😰😰
- Aşk İlişkileri konusunda 620 cevap paylaştı.
28 güMemnunlar
04 Yorumla- 28 gü
Memnun olsa bilemem canım memnun olsa sorun
- 28 gü
Küfür geldi galiba dndj
- 28 gü
Sgdfhsfsdgsstd
- 28 gü
Simdi reklamlar djdj
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer