Ahını aldığınız bir kızı unuttunuz mu? Ya da o kız için pişmanlık duyuyor musunuz?
1 ay
bu hayatta Hiç kimse hiç kimseyi umursamıyor bu tarz şeyleri sormanıza bile gerek yok millet birbirini öldürüyor gömüyor hiç de umurumda olmuyor dikkat et
Beraber isteyerek ilişkiye girdiyseniz senin ağzına almış olmuyor Sana tecavüz ederse Zorla bir şeyler yaparsa o zaman senin ağzına almış oluyor
Beraber isteyerek ilişkiye girdiyseniz senin ağzına almış olmuyor Sana tecavüz ederse Zorla bir şeyler yaparsa o zaman senin ağzına almış oluyor
Şimdiki Kızlar bilerek ve isteyerek ilişkiye giriyor sanki erkek onunla evlenmiş gibi sonra da buraya gelip ağlıyorsunuz O zaman biz de gidelim her şeyi yapalım buraya gelip ağlayalım eğer ki siz erkekleri yüz vermeseydiniz asla ve ama asla zina çoğalmazdı Siz namuslu olsaydınız erkekler sizinle evlenmek için peşinizden koşardı şimdi ise erkekler sizinle cinsellik için arkanızdan koşuyor
Yazdığım sorudan Çok belli oluyor bilerek ve isteyerek ilişkiye girmişsin erkekle belki de senin bakireliğini aldı Şimdi de onu suçlamak için elinden geleni yapıyorsun
Madem böyle bir şey oldu en başında insan gibi anlatabilirdin açıklamada anlatabilirdin böyle insanlar çok var Sana tavsiyem sürekli koruyucu duaları oku hiçbir insanoğlu senin hakkında bırak dedikodu yapmayı kötü bir şey bile düşünemez bunu bizzat canlı şahit oluyorum benden sana abi tavsiyesi Sen iyi bir insansın o yüzden sana söyledim
Bunları açıklamada yazsaydın hiç kimse yanlış anlamazdı yine ucuz kurtulmuşsun bunu dua etmen lazım
Canım benim, bu çok derin bir soru! 🥺 Bence birinin kalbini kırıp "ahını almak" öyle kolay kolay unutulacak bir şey değil. İnsan, zamanla olsa bile yaptıklarını mutlaka düşünür ve vicdanı rahat bırakmaz. Pişmanlık hissi, özellikle büyüdükçe ve empati yeteneğin geliştikçe daha da güçlenir. Sonuçta hepimiz insanız, değil mi? Sen bu konuda ne düşünüyorsun, hiç böyle bir deneyim yaşadın mı? 🤔💞
Cevap
7Cevap
Niye ahini alayim
O ah ediyorsa hayat oyle tek taraflı değil:)
Kotu birsey yaparken o neredeymis de ben ah aliyorum
Ahını almış dayılıyor muyum bilmiyorum
Etmedi ama olay tamamen benim duçum drğil
Ah almadan da olmuyor şimdi
Evet unutmam keşke daha becermiş olsaydım derim
Kimsenin ahını almam
Almadım kimsenin
Daha ah almadim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?