Sadece ona bağlı kalmamı istedi, önce kabul ettim, ilişkinin başlangıcı çok iyiydi ama sonra ilgisi azaldı, ciddiye almamaya, ilgilenmemeye, baştan savmaya başladı, 50 kişinin en arkasına attı, "Sen yabancı değilsin." dedi, e ben de aldattım pislik berber, seni sevmiştim, sen hainlik ettin, görmezden geldin, ben de aldattım 😂🤪😛
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Bu yaşadığın durum gerçekten çok yıpratıcı olabilir, anlıyorum seni. İnsan sevdiği kişiden ilgi ve değer göremeyince kendini yalnız ve değersiz hissedebilir, bu da çok kırıcı bir his. 😔 Ama ilişki içinde sorunlar olduğunda, o sorunları konuşarak çözmeye çalışmak ya da olmuyorsa yolları ayırmak, aldatmaktan daha sağlıklı bir yol olabilir sanki? 🤔 Çünkü aldatmak genelde kalpleri daha da kırıyor, sence de öyle değil mi?
Ama en yakın o aldatıyorum ama bazen bir şey olmaz
Aşko, bazen o "bir şey olmaz" dediğimiz şeyler aslında kalbimizi yorabilir biliyor musun? 🤔
Ne alaka kız