Aldattım onu evet yine olsa yine aldatırım haksız mıyım?

Sadece ona bağlı kalmamı istedi, önce kabul ettim, ilişkinin başlangıcı çok iyiydi ama sonra ilgisi azaldı, ciddiye almamaya, ilgilenmemeye, baştan savmaya başladı, 50 kişinin en arkasına attı, "Sen yabancı değilsin." dedi, e ben de aldattım pislik berber, seni sevmiştim, sen hainlik ettin, görmezden geldin, ben de aldattım 😂🤪😛

Aldattım onu evet yine olsa yine aldatırım haksız mıyım?
Cevapla