Bu kadar yakışıklı erkeklerin yanında kendimi yetersiz hissediyorum?

Öncelikle sevgilim var, incel değilim. Ama dışarı çıktığımızda bakıyorum iri yarı uzun boylu kaslı bir sürü adam var. Ben çok daha kısayım ve zayıfım. Sizde de böyle kendini başkaları ile kıyaslama ve özgüvensizlik var mı? Ben bu kızın yerinde olsam bana bakmazdım diyorum bazen.

Bu kadar yakışıklı erkeklerin yanında kendimi yetersiz hissediyorum?
Cevapla