Çıkmazdayım niye yalan söyledi neden vebalime girdi bu adam?

Size ilgi sevgi göstermeyen ama sürekli dönen, her ayrılıkta daha önce kabul etmediğiniz halde peşinizden koşan biri şu an kullanmak isteyen, cepte gören bir insan halinde. Ben de ona olan güvenimi kaybettim ama çok da seviyorum. Şu an ayrıldım, çok kırgınım, üzgünüm ama arada konuşuyoruz. Nasıl toparlarım, onu tekrar eski o istekli haline getirebilir miyim, bana değer vermesini nasıl sağlarım? İstediğini versem değişir mi ama daha mı değersiz olurum yoksa bitirmeli miyim? Çünkü sonu yok bu ilişkinin. Çünkü çok yıllarca peşimden koştu, kabul ettirmek için evli olduğunu öğrendim. Beni zorla yanında tutmaya çalıştı, tehdit etti. Evli olduğunu duyunca ayrılmak istedim diye bana arabada saldırdı, sonradan da sevmesem ileri giderdim dedi. Ben de çok travma yaşattı ama kopamıyorum, artık çok yoruldum. Vaatler verdi, ev aldım dedi, sana dini nikah kıyacağım, art niyetli değilim dedi ama şu an hiçbir söylediğini de yapmadı. Maddi manevi hiçbir şey görmedim. Yakınlaşma yaşadık ama birliktelik olmadı, hep dönüyor. Ben de deli gibi aşık oldum ama gururum, onu istemiyorum. Sevse söylediklerini yapardı. Ben boşan demiyorum ama dini nikah dahi yapmıyor, söylemedim ben ama ben haram ilişki yapamam. Hayatıma yalanlarla girdi, mahvoldum. Şu an ne isteklerini yapabiliyorum ne de onu unutabiliyorum 🥲
Çıkmazdayım niye yalan söyledi neden vebalime girdi bu adam?
Cevapla